Gå til innhold

Nokia 3510i

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Har kjøpt meg en nokia 3510i

Den skal ta 150 sms, men nå har jeg 7 sms lagret på telefonen og da kommer det melding om at meldingsminnet snart er brukt opp. Hva kan det komme av når telefonen skal klare å ta 150 sms???

Noen som vet om det er noen instillinger jeg må endre på eller hva det er som kan være galt??

Skrevet

Husk at mld du sender blir oxo lagret, samt bildemld og mms.

Trur oxo d r litt avhengig av leverandør på hvor mange sms du kan lagre

Snorkfrøken
Skrevet

Det kommer ann på sim-kortet ditt. Fikk du det nytt sammen med telefonen, eller beholdte du ditt gamle? vist du beholdte ditt gamle er det bare å ringe telenor/netcom å be om et nytt, så ordner det seg skal du se :-) Jeg har nokia 3510 og har god plass.

Jeg ser noor sier sendte meldinger også blir lagret, men det tviler jeg på, de blir iallefall ikke det på 3510`en.

:o)

Mvh

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Det kommer ann på sim-kortet ditt. Fikk du det nytt sammen med telefonen, eller beholdte du ditt gamle? vist du beholdte ditt gamle er det bare å ringe telenor/netcom å be om et nytt, så ordner det seg skal du se :-) Jeg har nokia 3510 og har god plass.

Jeg ser noor sier sendte meldinger også blir lagret, men det tviler jeg på, de blir iallefall ikke det på 3510`en.

Mvh

Takk for svarene. Da skal jeg ta å ringe telenor til uka og få meg et nytt SIM-kort

Skrevet

Mvh

På i'en blir de det. Jeg har netcom og kan ha rundt 100 mld.

Gjest Miss Saigon
Skrevet

På i'en blir de det. Jeg har netcom og kan ha rundt 100 mld.

Jeg har nå slettet alle de 50 sms'ene som lå i sendte elementer. Så får vi se hvor mange meldinger jeg nå kan ha før telefonen sier stopp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...