for sent Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hei. Jeg har ikke skrevet her før, men utifra forumets navn håper jeg at noen kan hjelpe meg. Jeg hadde anorexi i 6 år. Nå er jeg i fysisk normal form. Psyken henger litt etter, men er på god vei. Uansett, jeg har hatt mye uregelmessigheter i kroppen, men nå nylig fikk jeg beskjed av legen at jeg hadde kalium mangel. Hun spurte om jeg hadde bulimi, men jeg kaster ikke opp og overspiser ikke, så det har jeg ikke det. hva kan det komme av. Spiser 4 sunne måltider hver dag. Litt gotteri i helgene. Så jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, for at det skal bli bedre. Jeg skal ta nye prøver om 3 uker, men hadde liksom lyst at de skulle være bedre, er det noen som vet hva jeg kan spise for å få i meg kalium???? Hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Bananer inneholder mye kalium, du kan også bruke LO-salt (2/3 KCl) i maten. Eplejuice inneholder også en del om jeg ikke husker helt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.