Gjest lilla Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jeg skal til nice til sommeren med kjæresten min og lurte på om noen av dere har vært der og kan anbefale noen spisesteder, strender, discotek eller andre ting..? på forhånd takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101597-nice/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
smetana Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei, var i Nice forrige sommer. Tips; styr unna stranda nær gamlebyen. Mye tyverier. Gå heller mot Negresco ( stort flott hotell på strandpromenaden) Der er det roligere, mindre show off personer. Spis i gamlebyen, herlig mat til billig penge. Det ligger ei spesiell issjappe i gamlebyen, glemt hva den heter Fenoccio. Fantastisk is. Var lite ute på diskotek, men satt på uterestauranter og så på livet. Nice er en knall fin by. Du vil elske den. Når reiser du, hvor skal du bo. Det ligger forresten ei stor handlegate rett opp fra stranda, glemt hva den heter. Masse kjekt b.la Sara og stort handlesenter "Nice etoile" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101597-nice/#findComment-610437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilla Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei, var i Nice forrige sommer. Tips; styr unna stranda nær gamlebyen. Mye tyverier. Gå heller mot Negresco ( stort flott hotell på strandpromenaden) Der er det roligere, mindre show off personer. Spis i gamlebyen, herlig mat til billig penge. Det ligger ei spesiell issjappe i gamlebyen, glemt hva den heter Fenoccio. Fantastisk is. Var lite ute på diskotek, men satt på uterestauranter og så på livet. Nice er en knall fin by. Du vil elske den. Når reiser du, hvor skal du bo. Det ligger forresten ei stor handlegate rett opp fra stranda, glemt hva den heter. Masse kjekt b.la Sara og stort handlesenter "Nice etoile" vi kommer nok til å være på den stranden som er på strandpromenaden..ellerno..den med stenene..håper de ikke er vonde å gå på, for jeg hater skarpe stener!! hvem strand mener du når du sier: "styr unna stranda nær gamlebyen. Mye tyverier." negresco er vel heller litt for dyrt for vanlige turister? hørt det er det dyreste og flotteste hotellet..og har ikek så mye penger da, uheldigvis:) kjæreste min var der iforfjor og syns det var herlig der, og han har sagt det er 50 forskjellige issmaker og slag, så da får vi se om det stemmer..håper det! reiser 22.juni og skal være der 2 uker! skal bo på hotell nouvell da..er bare 2 stjerners, men skal vel ikke være inne så tenkte det gikk bra:) har du noen erfaringer med hoteller? hvor var du når du var der? tenkte vi også skulle ta en tur med selskapet vi reiser med, star tour, til monaco og italita og sånt.. gleder meg jeg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101597-nice/#findComment-611092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
smetana Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 vi kommer nok til å være på den stranden som er på strandpromenaden..ellerno..den med stenene..håper de ikke er vonde å gå på, for jeg hater skarpe stener!! hvem strand mener du når du sier: "styr unna stranda nær gamlebyen. Mye tyverier." negresco er vel heller litt for dyrt for vanlige turister? hørt det er det dyreste og flotteste hotellet..og har ikek så mye penger da, uheldigvis:) kjæreste min var der iforfjor og syns det var herlig der, og han har sagt det er 50 forskjellige issmaker og slag, så da får vi se om det stemmer..håper det! reiser 22.juni og skal være der 2 uker! skal bo på hotell nouvell da..er bare 2 stjerners, men skal vel ikke være inne så tenkte det gikk bra:) har du noen erfaringer med hoteller? hvor var du når du var der? tenkte vi også skulle ta en tur med selskapet vi reiser med, star tour, til monaco og italita og sånt.. gleder meg jeg!! Strandpromenaden er veldig lang og hvis du går mot hotel Negresco er det bedre, mindre folk og mindre tjupakk. Vi bodde i leilighet i hotel regency. Billig og godt, med kokemuligheter, nær hovedgata. Litt langt til stranda, men god trim. Vi tok tog til Monaco,Antibes og Juan les Pins hvor jeg var på språkreise i mine glansdager..... Det er i grunnen ganske billig i Nice. Mat ca 10- 12 euro i gml byen. Kjøp deg badesko, det er vel det beste tipset jeg har. Vi smurte forresten niste og hadde med en liten kjølebag. Ikke så mange bakerier nær stranda kun en Mc Donalds. God tur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101597-nice/#findComment-611134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankofil Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 vi kommer nok til å være på den stranden som er på strandpromenaden..ellerno..den med stenene..håper de ikke er vonde å gå på, for jeg hater skarpe stener!! hvem strand mener du når du sier: "styr unna stranda nær gamlebyen. Mye tyverier." negresco er vel heller litt for dyrt for vanlige turister? hørt det er det dyreste og flotteste hotellet..og har ikek så mye penger da, uheldigvis:) kjæreste min var der iforfjor og syns det var herlig der, og han har sagt det er 50 forskjellige issmaker og slag, så da får vi se om det stemmer..håper det! reiser 22.juni og skal være der 2 uker! skal bo på hotell nouvell da..er bare 2 stjerners, men skal vel ikke være inne så tenkte det gikk bra:) har du noen erfaringer med hoteller? hvor var du når du var der? tenkte vi også skulle ta en tur med selskapet vi reiser med, star tour, til monaco og italita og sånt.. gleder meg jeg!! tror smetana mente å ligge på stranden nedenfor negreso, og ikka at hun skulle bo der :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101597-nice/#findComment-623356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.