Gå til innhold

Matforgiftning

killahh

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har blitt matforgiftet.

Hver gang jeg spiser, må jeg spy igjen. Hva er symptomene på matforgiftning? Hvor lenge varer dette?

Det har begynt å gå over nå, men d var ille i 3-4 dager.

Hver gang jeg spiste måtte jeg på do, eller spy!

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomer på matforgiftning er ett eller flere av disse symptomene: oppkast, diare, kaldsvette, feber, uvelhet.

Hvor lenge det varer og hvor lang tid etter inntak av forgiftet mat varierer veldig. Stort sett er det helt ufarlig, men varer det utover 4-5 dager ville jeg sjekket med legen. Det samme ville jeg gjort om du f.eks. mister bevisstheten eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer på matforgiftning er ett eller flere av disse symptomene: oppkast, diare, kaldsvette, feber, uvelhet.

Hvor lenge det varer og hvor lang tid etter inntak av forgiftet mat varierer veldig. Stort sett er det helt ufarlig, men varer det utover 4-5 dager ville jeg sjekket med legen. Det samme ville jeg gjort om du f.eks. mister bevisstheten eller lignende.

Ellers kan det lønne seg å spise det man klarer, gjerne tørt knekkebrød el. l. Og drikk masse. Selv om det bare kommer opp igjen, så drikk så mye du bare klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...