killahh Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg tror jeg har blitt matforgiftet. Hver gang jeg spiser, må jeg spy igjen. Hva er symptomene på matforgiftning? Hvor lenge varer dette? Det har begynt å gå over nå, men d var ille i 3-4 dager. Hver gang jeg spiste måtte jeg på do, eller spy! Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Symptomer på matforgiftning er ett eller flere av disse symptomene: oppkast, diare, kaldsvette, feber, uvelhet. Hvor lenge det varer og hvor lang tid etter inntak av forgiftet mat varierer veldig. Stort sett er det helt ufarlig, men varer det utover 4-5 dager ville jeg sjekket med legen. Det samme ville jeg gjort om du f.eks. mister bevisstheten eller lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Symptomer på matforgiftning er ett eller flere av disse symptomene: oppkast, diare, kaldsvette, feber, uvelhet. Hvor lenge det varer og hvor lang tid etter inntak av forgiftet mat varierer veldig. Stort sett er det helt ufarlig, men varer det utover 4-5 dager ville jeg sjekket med legen. Det samme ville jeg gjort om du f.eks. mister bevisstheten eller lignende. Ellers kan det lønne seg å spise det man klarer, gjerne tørt knekkebrød el. l. Og drikk masse. Selv om det bare kommer opp igjen, så drikk så mye du bare klarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.