Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ikke så veldig lenge. Sjekk jevnlig, og når kjøttet løsner lett fra bena så er det ferdig. Kanskje 10-20 minutter eller rundt deromkring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ikke så veldig lenge. Sjekk jevnlig, og når kjøttet løsner lett fra bena så er det ferdig. Kanskje 10-20 minutter eller rundt deromkring. Hehe, takk den var i trekket da jeg skrev, så det ble 30 min, litt for lenge, sikkert 10 min som du sier. Men nå vet jeg det ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ikke så veldig lenge. Sjekk jevnlig, og når kjøttet løsner lett fra bena så er det ferdig. Kanskje 10-20 minutter eller rundt deromkring. Rettelse : 10 min for lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.