pix Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei! Jeg har nettopp (ca 2 mnd.er siden) kommet skikkelig i gang med å trene igjen (mest aerobic) og synes det er kjempegøy. Jeg trener 3 ganger i uken, gjerne en ekstra når jeg har mer energi. Problemet er at jeg blir svimmel eller kvalm av og til under trening og begynner å kaldsvette. Dette til tross for at jeg spiser godt 2-3 timer før. Jeg har vært dårlig i hele natt med samme følelsene. Kan det være for mye brå trening? Kroppen har ikke sagt fra på andre måter. Jeg har mye energi og kroppen føles bra. Noen som kan hjelpe?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det kan være lavt blodsukker selv om du spiste 2 timer før trening -hvis du ellers spiser for lite. Eller kan det være noe med blodtrykket? Spis konsekvent 2 timer før trening, men ikke et stort måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva med energidrikk mens du holder på å trene? Og så leste jeg i et _veldig_ proft (kanskje) treningsforum at kombinasjonen banan / melk er helt supert umiddelbart etter trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Drikk mye vann. Spis passe mye et par timer før. Og ikke drikk energidrikk eller noe før du skal trene. Det skyter blodsukkeret i været, og når du kommer i gang styrter det og du får en ufin følelse. Helper ikke dette får du bare kutte ned på treningsmengden, og gradevis øke. Siste alternativ, kontakte lege å spørre hva som er galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.