Zirine Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvordan føles det å være overtrent? Jeg kommer aldri til å komme i den tilstanden - ergo kan jeg ikke gjøre erfaringer her - men jeg lurer veldig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det er forskjellig hos folk -jeg blir ekstremt trøtt og psykisk sliten. Utålmodig og sutrete. Får også fysiske plager som betennelser stort sett overalt. Tråkker lett over gjør jeg faktisk også. Mister litt kontrollen over kroppen, antakelig. Men dette er årevis siden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Det er forskjellig hos folk -jeg blir ekstremt trøtt og psykisk sliten. Utålmodig og sutrete. Får også fysiske plager som betennelser stort sett overalt. Tråkker lett over gjør jeg faktisk også. Mister litt kontrollen over kroppen, antakelig. Men dette er årevis siden.. "Det er forskjellig hos folk -jeg blir ekstremt trøtt og psykisk sliten. Utålmodig og sutrete." Hmm.... dette kjenner jeg igjen. Kan man være overtrent uten å vite det - uten å ha trent mener jeg? ok, jeg skal slutte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 "Det er forskjellig hos folk -jeg blir ekstremt trøtt og psykisk sliten. Utålmodig og sutrete." Hmm.... dette kjenner jeg igjen. Kan man være overtrent uten å vite det - uten å ha trent mener jeg? ok, jeg skal slutte Ja, du er antakelig overtrent. Har du uforvarende kommet i skade for å gå et par trapper i stedet for å ta heisen? Babette forordrer absolutt - og da mener jeg absolutt - ro og hvile på sofaen i en uke. Ellers kan du få varig men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 "Det er forskjellig hos folk -jeg blir ekstremt trøtt og psykisk sliten. Utålmodig og sutrete." Hmm.... dette kjenner jeg igjen. Kan man være overtrent uten å vite det - uten å ha trent mener jeg? ok, jeg skal slutte Høres ut som vi skal sette diagnosen overtrent på deg, ja. Cluet er å vite hvor terskelen går. Min er for tida turen det tar bort til Rimi. Er utrolig sutrete når jeg kommer bort dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ja, du er antakelig overtrent. Har du uforvarende kommet i skade for å gå et par trapper i stedet for å ta heisen? Babette forordrer absolutt - og da mener jeg absolutt - ro og hvile på sofaen i en uke. Ellers kan du få varig men. *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 For meg tok det skikkelig på treningshumøret. Intervalløktene var verst. Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor det blei tyngre og tyngre for hver gang (stagnasjon er typisk). Dum som jeg var, tenkte jeg at ikke hadde nok grunnlag for intervalløktene, så jeg la inn en måneds periode med nesten utelukkende mengdetrening. Også denne var tung.. Først da skjønte jeg at noe overhodet ikke stemte, og tok en pause, før jeg begynte rolig på igjen. 4-5 mnd. rett i dass.. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis du er overtrent, og vi snakker om styrketrening, vil det si at du trener f.eks en/flere muskelgrupper for ofte. Muskelen får ikke "gro" før neste treningsøkt starter. Og da bryter du ned i stedet for å bygge. Varier muskelgrupper gjennom treningsuka. Tips: Det er bra trening, å trene store doser på hver muskelgruppe - og gode hviler. Minst to dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.