Gå til innhold

Om å spytte i motvind


Mimmy

Anbefalte innlegg

Takk for de ordene!

Det håper, og tror jeg, virkelig. Men å gå fra å være ett overskuddmenneske som hjalp alle til å reduseres til ett menneske som ikke har overskudd til noe gjør meg så oppgitt. Alle sier at nå er det min tur til å slappe av, men det passer meg egentlig ikke. Jeg ønsker å være aktiv, og få ting til å skje igjen.

Dagens hjertesukk.

De fleste som ikke er helt friske ønsker det men man må bare akseptere tingene som de er og så får man gjøre det beste ut av det. Og kanskje lære seg til at de begrensningene en har ikke gjør en til et dårligere menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kizza1365380506

    20

  • Dorthe

    18

  • Mimmy

    8

  • happy1365380345

    1

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

De fleste som ikke er helt friske ønsker det men man må bare akseptere tingene som de er og så får man gjøre det beste ut av det. Og kanskje lære seg til at de begrensningene en har ikke gjør en til et dårligere menneske.

Ja jeg er kanskje litt ny i gamet sånn sett og fortsatt utålmodig.

Men jeg bestemte meg altså i går for å begynne ett nytt og bedre liv. Om folk ikke aksepterer meg som jeg er får det bli opp til dem, deres tap. Tøff i trynet idag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er kanskje litt ny i gamet sånn sett og fortsatt utålmodig.

Men jeg bestemte meg altså i går for å begynne ett nytt og bedre liv. Om folk ikke aksepterer meg som jeg er får det bli opp til dem, deres tap. Tøff i trynet idag og.

Fortsett med å være det og ta en dag av gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Fortsett med å være det og ta en dag av gangen :o)

Det skal jeg, skal til legen igjen på mandag så får vi se.

Takk for god støtte Dorthe

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg, skal til legen igjen på mandag så får vi se.

Takk for god støtte Dorthe

Klem fra

Det er hygglelig å høre at noe av det jeg sier gir mening. Særig fordi jeg ikke har noen psykisk sykdom men en fysisk. Men det ene fører vel det andre med seg og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det er hygglelig å høre at noe av det jeg sier gir mening. Særig fordi jeg ikke har noen psykisk sykdom men en fysisk. Men det ene fører vel det andre med seg og omvendt.

Ja det tror jeg og. I mitt tilfelle hvet jeg ikke om depresjonen utløste sykdommen eller sykdommen utløste depresjonen. Vel det er jo sykdom begge deler da, men du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tror jeg og. I mitt tilfelle hvet jeg ikke om depresjonen utløste sykdommen eller sykdommen utløste depresjonen. Vel det er jo sykdom begge deler da, men du skjønner hva jeg mener.

Jeg forstår veldig godt hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg forstår veldig godt hva du mener.

I allefall, tusen takk for all støtte. Håper eg kan gjøre noe for deg en gang.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I allefall, tusen takk for all støtte. Håper eg kan gjøre noe for deg en gang.

Klem fra

Bare hyggelig. Jeg synes det er trivelig å snakke med deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...