Gjest xlsxls Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Når proffboksere bokser kamp, er ikke de veldig utsatt for å sprenge trommehinnen? eller har de noe i ørene så det demper for trykket som oppstår? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 De fleste proffbokserne har lite/ingenting mellom ørene så dette er ikke nò stort problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ejfkewjiovsdjcoiså Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 jeg har også lurt på det samme. jeg så en proffboksekamp der de sa etterpå at han ene hadde sprengt trommehinna under kampen, så det skjer nok iblant. men man skulle jo tro det skjedde relativt ofte. jeg har fått flere slag på øret (med hjelm heldigvis) når jeg har sparra. og jeg har bare drevet med kickboksing i underkant av to år. men noe sikkert svar på spørsmålet ditt har jeg dessverre ikke xlsxls. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.