Gjest mat/trening Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ønsker å gå ned i vekt,og har satt opp følgende kost/treningsplan: 5måltider pr.dag,tilsammen 1800 kalorier,bestående av bl.a skinke,tunfisk,ris,frukt,grønnsaker,yoghurt,melk,knekkebrød,smøreost. I tillegg kommer litt smågodt/brus på lørdag Går/jogger 1mil hver dag+trene styrke 3ganger i uka.Har ellers stillesittende arbeid. Er dette altfor mange kalorier,eller vil jeg gå ned i vekt? Trenger ikke gå så fort ned,så vil heller ha et program jeg vet jeg kan følge( er jente,22år,162cm,72kg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det hørtes supert ut Bare husk på å ta Omega3-tilskudd hvis du ikke spiser annen fisk enn tunfisk. Det hørtes ut som en livsstil du kan leve med, bra! Endelig noen som har skjønt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Sier meg enig med Zelig! Dette er ikke bare riktig måte å gjøre det på men den eneste måten å gjøre det på. Ta tiden til hjelp og du vil ende opp med en kropp andre vil misunne deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.