Gå til innhold

Høres dette greit ut?

Gjest mat/trening

Anbefalte innlegg

Gjest mat/trening

Ønsker å gå ned i vekt,og har satt opp følgende kost/treningsplan:

5måltider pr.dag,tilsammen 1800 kalorier,bestående av bl.a skinke,tunfisk,ris,frukt,grønnsaker,yoghurt,melk,knekkebrød,smøreost.

I tillegg kommer litt smågodt/brus på lørdag

Går/jogger 1mil hver dag+trene styrke 3ganger i uka.Har ellers stillesittende arbeid.

Er dette altfor mange kalorier,eller vil jeg gå ned i vekt? Trenger ikke gå så fort ned,så vil heller ha et program jeg vet jeg kan følge( er jente,22år,162cm,72kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes supert ut :)

Bare husk på å ta Omega3-tilskudd hvis du ikke spiser annen fisk enn tunfisk. Det hørtes ut som en livsstil du kan leve med, bra! Endelig noen som har skjønt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig med Zelig! Dette er ikke bare riktig måte å gjøre det på men den eneste måten å gjøre det på.

Ta tiden til hjelp og du vil ende opp med en kropp andre vil misunne deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...