Gjest trimmer`n Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Gjør en del øvelser, blant dem knebøy, 30-40 ganger. Men etter 2-3 timer får jeg ondt i knærne. Veldig svake smerter, nesten sviende. Smertene varer ut dagen. Hva kan det komme av og burde jeg slutte med knebøy? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tre timer med knebøy? Hvem har instruert deg i dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trimmer`n Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tre timer med knebøy? Hvem har instruert deg i dette? 2-3 timer etter at jeg er ferdig, skulle det stå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 2-3 timer etter at jeg er ferdig, skulle det stå :-) Det kan være så mangt, kanskje du skulle prøve mindre repps - og litt tyngre belastning. Legg inn spørsmålet ditt her:http://www.treningsforum.no/ kanskje noen har noen gode tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Sjekk teknikken din. Knærne skal ikke lengre frem enn tærne. Det er mange som gjør knebøy feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det kan være så mangt, kanskje du skulle prøve mindre repps - og litt tyngre belastning. Legg inn spørsmålet ditt her:http://www.treningsforum.no/ kanskje noen har noen gode tips. Hva sier du, skal man ta knebøy ned til 90 grader eller senke seg så langt ned som råd er? Jeg synes det kjennes best ut med det siste, men...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hva sier du, skal man ta knebøy ned til 90 grader eller senke seg så langt ned som råd er? Jeg synes det kjennes best ut med det siste, men...? Ja, det siste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hva sier du, skal man ta knebøy ned til 90 grader eller senke seg så langt ned som råd er? Jeg synes det kjennes best ut med det siste, men...? Da trener du fint. I konuranse må løftet synbart nedenfor 90 grader for å bli godkjent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Da trener du fint. I konuranse må løftet synbart nedenfor 90 grader for å bli godkjent. Ok, jeg subber nesten rumpa nedi gulvet. Og den er ikke stor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ok, jeg subber nesten rumpa nedi gulvet. Og den er ikke stor Hmm, da er du nok en fryd for øyet;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hmm, da er du nok en fryd for øyet;-) Ja, jeg er på grensa til perfekt Du siktet kanskje mer spesifikt til knebøy-situasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ja, jeg er på grensa til perfekt Du siktet kanskje mer spesifikt til knebøy-situasjonen? Sef - selvfølgelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ja, det siste. Takk. Det er det jeg sier, jeg har jammen meg _talent_ for dette. Menneh... det er kanskje ikke så imponerende med 5 - fem - eller 10 - ti - kilo på stanga? *host* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trimmer`n Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ok, jeg subber nesten rumpa nedi gulvet. Og den er ikke stor Går det an, altså å subbe rumpe nesten ned i gulvet uten at 1. du detter bakover 2. knærne kommer foran tåspissene? Har prøvd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Takk. Det er det jeg sier, jeg har jammen meg _talent_ for dette. Menneh... det er kanskje ikke så imponerende med 5 - fem - eller 10 - ti - kilo på stanga? *host* Tja.. Din egen kroppsvekt kommer i tillegg, og du går langt ned for hver rep, så det er "greit nok", hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tja.. Din egen kroppsvekt kommer i tillegg, og du går langt ned for hver rep, så det er "greit nok", hehe. Heldigvis er jeg en hun og slipper da å ta stilling til hvorvidt andre som trener sjekker ut hvor mye jeg 'tar'. Stakkars gutta... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Heldigvis er jeg en hun og slipper da å ta stilling til hvorvidt andre som trener sjekker ut hvor mye jeg 'tar'. Stakkars gutta... ;-) I konkuransemiljø er det nok sånn, men nå er jeg bare en hobbytrener og blåser i hva sidemannen presterer. Ikke helt sant kanskje - når junior (for ordens skyld, min sønn) drar mer enn meg, ja da er "toget gått":-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ok, jeg subber nesten rumpa nedi gulvet. Og den er ikke stor Å få rumpa nesten ned i gulvet var peanuts. 4 x 20 er passe foreløpig. Ingen knesmerter etterpå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Sjekk teknikken din. Knærne skal ikke lengre frem enn tærne. Det er mange som gjør knebøy feil. Teknikken du nevner er fin og nødvendig til 90 graders (ca) knebøy, men det blir vanskelig om man skal ta øvelsen helt ned. Da er det nødvendig å ha knærne foran tærne for å holde balansen. Men i sistnevnte tilfelle må man vite godt hvilken vinkel man skal ha på hoftene og ryggen for å unngå mest mulig av "torque" belastningen på knærne. Det safeste er nok å holde seg til 90 graders bøy og knær og tær på linje. "..................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.