Gjest thirsty Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Noen som vet kalori innholdet i en boks (5 dl) eplesider med 2.5 prosent alkohol? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Alkoholholdige drikkevarer inneholder mer kalorier enn man vil tenke på dersom man er opptatt av kalorier. Alkohol er ikke slanke-drikke for å si det sånn. Men noe eksakt tall vet jeg ikke. Drikker du en boks cider så legger du uansett ikke på deg - men om du drikker i bøttevis, så kan det jo gjøre utslag på badevekta :-) 0 Siter
soleil Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Alkoholholdige drikkevarer inneholder mer kalorier enn man vil tenke på dersom man er opptatt av kalorier. Alkohol er ikke slanke-drikke for å si det sånn. Men noe eksakt tall vet jeg ikke. Drikker du en boks cider så legger du uansett ikke på deg - men om du drikker i bøttevis, så kan det jo gjøre utslag på badevekta :-) Hvis du drikker cider i bøttevis vil du i tillegg til krangling med badevekta muligens få en sliten lever. Jeg og søstera mi fant ut en fin ting man kan gjøre med slike gammeldagse badevekter med fjær-belastning. Du gisper skikkelig høyt og vips går nåla til venstre for noen sekunder. Plutselig veier du 10 kilo mindre! Gå ned 10 kilo på 3 sekunder! 0 Siter
Gjest thirsty Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hvis du drikker cider i bøttevis vil du i tillegg til krangling med badevekta muligens få en sliten lever. Jeg og søstera mi fant ut en fin ting man kan gjøre med slike gammeldagse badevekter med fjær-belastning. Du gisper skikkelig høyt og vips går nåla til venstre for noen sekunder. Plutselig veier du 10 kilo mindre! Gå ned 10 kilo på 3 sekunder! Det var bare snakk om EN boks her ; ). Lurte bare på om cider har mer kalorier enn vanlig pils der en halvliter inneholder ca 200 ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.