Gå til innhold

Cider/calorier

Gjest thirsty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alkoholholdige drikkevarer inneholder mer kalorier enn man vil tenke på dersom man er opptatt av kalorier. Alkohol er ikke slanke-drikke for å si det sånn. Men noe eksakt tall vet jeg ikke. Drikker du en boks cider så legger du uansett ikke på deg - men om du drikker i bøttevis, så kan det jo gjøre utslag på badevekta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholholdige drikkevarer inneholder mer kalorier enn man vil tenke på dersom man er opptatt av kalorier. Alkohol er ikke slanke-drikke for å si det sånn. Men noe eksakt tall vet jeg ikke. Drikker du en boks cider så legger du uansett ikke på deg - men om du drikker i bøttevis, så kan det jo gjøre utslag på badevekta :-)

Hvis du drikker cider i bøttevis vil du i tillegg til krangling med badevekta muligens få en sliten lever.

Jeg og søstera mi fant ut en fin ting man kan gjøre med slike gammeldagse badevekter med fjær-belastning. Du gisper skikkelig høyt og vips går nåla til venstre for noen sekunder. Plutselig veier du 10 kilo mindre!

Gå ned 10 kilo på 3 sekunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thirsty

Hvis du drikker cider i bøttevis vil du i tillegg til krangling med badevekta muligens få en sliten lever.

Jeg og søstera mi fant ut en fin ting man kan gjøre med slike gammeldagse badevekter med fjær-belastning. Du gisper skikkelig høyt og vips går nåla til venstre for noen sekunder. Plutselig veier du 10 kilo mindre!

Gå ned 10 kilo på 3 sekunder!

Det var bare snakk om EN boks her ; ).

Lurte bare på om cider har mer kalorier enn vanlig pils der en halvliter inneholder ca 200 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...