nonamor Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Tenkte jeg skulle overraske gubben med Biffsnadder i kveld. Kan du hjelpe meg? Det jeg trenger mest hjelp til er hva jeg skal krydre med. Jeg ramser opp det jeg har i kjøleskapet, så kanskje du kan komme med tips. Er ikke så god til dette,nemlig ;-D Biffstrimler,løk,champignong,rømme,soyasaus,mais,matfløte,gulrøtter. Krydder av sorten pepper,salt,safran, paprika o.l har jeg også ;-) HJELP!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Litt sent svar dette, men slik lager vi den: Biffstrimler stekes i olje og krydres med peppermix, salt og paprikapulver. Har oppi løk og gjerne paprika. Har oppi ca 1 ss tomatpurè og litt fløte og så lar jeg det putre en stund. Har i litt vann innimellom for å ha nok væske. Serveres med bernaise saus og pommes frites og en god salat. Mmmmm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.