Gjest telefonica Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg skal skifte telefonselskap. Det "gamle" sier nå at de har oppløst operatørlåsen, men når jeg setter inn et nytt sim-kort får jeg beskjed om å "sette inn korrekt kort". Når jeg opplyser det gamle teleselskapet om dette ber de meg ta kontakt med apparatforhandler eller leverandøren. Er det ikke deres ansvar å ordne opp? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Ta kontakt med din gamle operatør og be om at de gjør det på nytt, eventuelt at de gir deg koden så du ordner det selv. 0 Siter
Gjest telefonica Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Ta kontakt med din gamle operatør og be om at de gjør det på nytt, eventuelt at de gir deg koden så du ordner det selv. Mulig jeg kan gjøre det selv, ja... Takk for tips. 0 Siter
Gjest Gas_Can Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 hvis det er netcum du bruker så syntes jeg de suger. dem gidder aldri å faktisk høre på kunden. snakk med dem å si at du SKAL ha koden siden det har du rett til. de kan ikke nekte det. jeg mener la oss si du signer et abonement hvor du kan kjøpe en mobil til 10 kr. da står det i kontrakten at du er pliktet til å holde deg til gjeldende opperatør i et angitt tidsrom. når denne tiden er over har dem ikke lenger lov til å bestemme at du skal holde deg til dem. og dermed så har du rett til å få koden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.