Gjest soundsofmusic Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Alle mp3'er som jeg har kopiert over fra CD til data har fungert i lengre tid. Men nå plutselig virker det ikke lenger, verken Winamp eller Windows Media Player kan spille de. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Vincent Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Sjekke kabler til/fra høyttalere kanskje? 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Kan være et virus som har gjort noe med filene. Sjekk Pc'en din for virus. Hadde selv et virus for flere år siden, som ødela mp3-filene og noen få bilde filer. Jeg klarte å redde mp3-filene. 0 Siter
Gjest Gas_Can Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kanskje du må ha en kodek så pc-en skjønner hva filene inneholder og kan spille dem av. Som regel så bruker alle mp3 spillere en felles kodek som ligger under windows. Hvis dette ikke hjelper så brenn en fil på cd, sjekk cd-en for virus og prøv å spille mp3 filene hos en nabo, venn slektning eller no. hvis dette ikke går så er det filen sin feil. gå inn på www.Doom9.net her finner du kodeker til mp3. 0 Siter
Gjest Gas_Can Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Kanskje du må ha en kodek så pc-en skjønner hva filene inneholder og kan spille dem av. Som regel så bruker alle mp3 spillere en felles kodek som ligger under windows. Hvis dette ikke hjelper så brenn en fil på cd, sjekk cd-en for virus og prøv å spille mp3 filene hos en nabo, venn slektning eller no. hvis dette ikke går så er det filen sin feil. gå inn på www.Doom9.net her finner du kodeker til mp3. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.