Gå til innhold

Trenger svar i dag!! Graviditet og rusmidler

Anbefalte innlegg

Har en kompis som venter barn med ei dame.

Under unnfangelsen av barnet var hun drita full, og han hadde nytet både alkohol og andre stoffer. Enten E eller kokain.

Noen som vet hvilke konsekvenser dette kan ha for barnet?

Han er veldig usikker på om det da er smart for henne å bære frem barnet.

Har lagt dette på graviditet, men jeg jeg legger det her også, fordi jeg må svar i dag, og håper at noen av dere kan svare på dette.

Han er så fortvilet!

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn...

Må være koselig for barnet å vite at h*n ble unnfanget i meget beruset/stoned tilstand. Får en til å føle seg spesiell sikkert.

Anyway, jeg tror ikke det spiller så stor rolle. Det viktigste er hva som skjer videre i svangerskapet. Det går nok bra.

Må være koselig for barnet å vite at h*n ble unnfanget i meget beruset/stoned tilstand. Får en til å føle seg spesiell sikkert.

Anyway, jeg tror ikke det spiller så stor rolle. Det viktigste er hva som skjer videre i svangerskapet. Det går nok bra.

Merkelig utsagn!

Tror du foreldrene kommer til å sette seg ned med barnet og informere om unnfangelsen???

Vet du om dine foreldres gjøren og laden i timene rundt øyeblikket da du selv ble unnfanget?

Merkelig utsagn!

Tror du foreldrene kommer til å sette seg ned med barnet og informere om unnfangelsen???

Vet du om dine foreldres gjøren og laden i timene rundt øyeblikket da du selv ble unnfanget?

Ja

Selvfølgelig

Poenget ditt var???

Annonse

Merkelig utsagn!

Eg veit faktisk at det var i telt på ferietur i Ulvik i Hardanger... Omstenda og teknikken spurte eg faktisk ikkje om...

Ditt spørsmål er vel om barnet kan være fysisk skadet pga foreldrenes tilstand i befruktningsøyeblikket. Svaret er nei. (med mindre jeg skulle ta fullstendig feil, hvilket jeg ikke tror i dette tilfelle). Derimot, hvis foreldrene (især mor) har en lang historien med rus, vil det kunne spille mer inn, ikke minst hvis hun rusr seg under svagerskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...