Nemi Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Ditt stil-ikon er David Beckham (Sambo) Whiiiiiiii :-) Det var nok kilten som avgjorde.Men at det stemmer,-ja! David Beckham og Macy Gray... Dette blir spennende ;o) 0 Siter
Alpt Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Russel Crowe her. jeg er visst kjekkere enn jeg trodde. Russel Crowe her også, så jeg må nok skuffe deg. Teste måler ikke hvor kjekk man er 0 Siter
tonie Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Faen! Jeg satset på å bli Nick Cave, men jeg kom ut som Ari Behn!!! Milde himmel....Enda godt at jeg ikke er mann. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg ble Russel Crowe. Vet ikke hvor fornøyd jeg er. ".................." 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Lenny Kravitz. Det var en aldri så liten strek i regninga. Lenny Kravitz er jo deilig så det holder da..et utrolig seksuellt vesen, blir helt mo i knærne av han. Så ville ikke kalt det en strek i regningen jeg 0 Siter
Altman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Ditt stil-ikon er Woody Allen. Du ser faen ikke ut i måneskinn. Lyspunktet, er at du ser ut til å vekke morsfølelsen selv blant de mest maskuline menn" 0 Siter
Set Abominae Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Ditt stil-ikon er Russel Crowe Hvem er Russel Crowe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.