Gå til innhold

Beste hjemmetrenings-apparat?

Gjest Millit

Anbefalte innlegg

Gjest Millit

Hei,

Trenger råd om hvilket apparat jeg bør skaffe meg for å få best mulig (full) trening av kroppen hjemme?

Jeg har for tiden så ekstremt mye å gjøre, og bor litt langt unna treningsstudioet der jeg har gått i flere år - derfor velger jeg nå å kjøpe meg et apparat til hjemmebruk. Har vurdert den type apparat som er en blanding av sykkel og tredemølle, men er usikker. Noen som vil anbefale noe for meg? Er særlig opptatt av å trene mage, lår og rumpe-muskulatur...(hvilken bombe at en kvinne sier nettopp det!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten

Kondisjonstrening har jeg ikke så mye peiling på. Men her er etter min mening et godt forslag hvis du vil bygge litt:http://www.mobech.no/

klikk på vekttrening og ta en titt på universalbenken som er på tilbud der. Prikken over i-en får du ved å komplettere med handtler (manualer) og en stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg foreslår rett og slett en treningsmatte og et par manualer! Du kan sette på musikk du liker og kjøre 1/2 eller 1 times styrkeprogram. Det er mange øvelser som hjelper for rumpe/hofter/lår og hvis programmet er bra, blir det til og med gøy!!

Hvis du vil ha kondisjonstrening kan du jo gå en rask tur/jogge el. Det tar jo ikke lenger tid å gå ut å gjøre det enn å bruke et apparat inne?

I tillegg blir jeg fort lei av treningsapparater som ikke tilbyr noen særlig form for variasjon. Det er jo ikke sånn for alle, men dette er hva jeg ville gjort.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...