nick Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Utlendinger som skyter på hverandre, midt i Oslo! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57677 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Godt de skyter på hverandre, og det er jo stort sett det de gjør. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Godt de skyter på hverandre, og det er jo stort sett det de gjør. hmm, nå kommer sikkert webbis og irettesetter deg igjen. man får ikke si sånt her vet du... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 hmm, nå kommer sikkert webbis og irettesetter deg igjen. man får ikke si sånt her vet du... Gi dem nok ammunisjon bare, så utrydder de hverandre. Blodhevnen vil ingen ende ta før alle er døde. "Jeg tåler ikke at du ser på søstra mi !" Pang-Pang-Pang. Rtttatattatat. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Gi dem nok ammunisjon bare, så utrydder de hverandre. Blodhevnen vil ingen ende ta før alle er døde. "Jeg tåler ikke at du ser på søstra mi !" Pang-Pang-Pang. Rtttatattatat. alså... jeg er helt enig, sku gjerne vært med på å sikte jeg, men det var ikke det som var poenget... Webbis kommer til å si at dette er rasisme eller no sånt... men som sagt, for meg, ja bind dem fast før de skyter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.