Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Norwegian er billig om du bestiller lang tid i forvegen. Jo tidligere jo billigere:)

Men SAS har også rimelige turer. Det pleier å være sommerpriser ute og går, så sjekk det:-)

Norwegian er bestillt, det ble bare 2.274,- t/r for begge ungene og meg. :-)

Siden det blir 7 lange uker der oppe så håper jeg virkelig at jeg får barnevakt så jeg får ta meg en avstikker på egen hånd sørover i juli også da. ;-)

tigertrollet

Norwegian er bestillt, det ble bare 2.274,- t/r for begge ungene og meg. :-)

Siden det blir 7 lange uker der oppe så håper jeg virkelig at jeg får barnevakt så jeg får ta meg en avstikker på egen hånd sørover i juli også da. ;-)

Ja, det var vel barnevakt med i tilbudet om flybilletter, kost og losji? Slekta pleier vel og være medgjørlig sånn:-)

Det ble kjempebillig flytur da. Det lønner seg å planlegge god tid i forvegen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...