Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Nå er det snart bikini sesong, og jeg har planer om å ta av 4-5 kilo, men vil gjøre det på en sunn måte. Har lest endel om GI og å kutte ned på karbohydratene, men jeg synes det er så vanskelig å sette opp en slags diett liste.. Så det jeg lurte på vr om noen kunne si om dette er ok mat å spise hvis jeg skal kutte ned på karbohydratene? her er de matvarene jeg har planer om å spise: fiberknekkebrød, eggerøre, kalkunpålegg, skinke, cottage chees, skummet melk, brunost, rugbrød, fisk, magert kjøtt, grønnsaker, epler, minimalt med ris og poteter..(kanskje en halv potet til middag) mandler og andre nøtter, er disse matvarene ugunstig å spise når man vil ned i vekt? Håper noen kan svare! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Om du ønsker å tenke GI, så bør du absolutt ikke spise brunost. Alt det andre er helt greit. Men det aller viktigste du kan gjøre om du ønsker å gå ned 4-5 kg er å kutte søtsaker og potetgull etc. + bevege deg mer. Det er også viktig å få i seg nok mat slik at kroppen ikke går på sparebluss. Nok fett må du også ha, så bruk gjerne oljedressinger på salater osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.