Gå til innhold

frisk fra bulimi, vektøkning og andre ting

Gjest på god vei!

Anbefalte innlegg

Gjest på god vei!

Jeg holder på å bli frisk fra spiseforstyrrelser, og har noen spørsmål anngående dette, og håper det er noen der ute som kan svare.

Jeg har slitt med bulimi, og i lang tid kastet opp alt jeg har spist(overspist og spydd) jeg ble veldig tynn, innlagt på psykiatrisk og nå har jeg lagt på meg ettersom jeg har begynt å spise mer normalt. Jeg spiser ikke mye, men legger på meg av alt, noe jeg blir svært frustrert over. Bare lurer på når ting stabiliserer seg? har ikke nådd normalvekt helt enda, men har vel BMI på 18,5 eller noe..så det er ikke langt igjen..

en annen ting er at jeg sliter med mye luftsmerter i magen og dette fører til at magen min blir oppblåst og stor. Føler meg konstant feit pga dette, og har brukt minifom, men det hjelper ikke. Er det noen som har noen gode råd? Spiser kanskje litt for mye fiber, kan det være grunnen til den store magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til deg

Hei!

Jeg har også slitt med bulimi og er på veg ut av det nå.

Har også lagt litt på meg - eller har vel stadig litt varierende vekt, men det er ikke noe fare med det... Ikke tenk så mye på vekta. Gled deg heller over at du er ute av den dritten.

Tror at vekta di vil stabilisere seg når den når et visst punkt.

Hvis du mosjonerer litt, tror jeg det vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Nyala

Prov aa spise litt yogurt, og kanskje litt mindre fiber - introduser fiber gradvis og se hvor mye du kan spise foer du blir oppblaast. Lok, erter og kaal er kjent for aa produsere gass, saa kansje best aa holde seg unna det en stund.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...