Åsemor Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Men det er jo litt greit at vi andre får vite hvordan det er... 0 Siter
fresja Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Så alle blir altså vakre dersom de spiser de matvarene hun (trodde Halle var guttenavn, det er det i Norge) ramser opp? Jeg vil heller være stygg enn å spise kylling! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg hadde gjort hva som helst for å se ut Halle Berry ) 0 Siter
Gjest ponnye Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Da kan jeg trøste henne med at ut fra min smak er hun ikke så pen. 0 Siter
Alpt Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Men det er jo litt greit at vi andre får vite hvordan det er... Du burde jo vite det? 0 Siter
Alpt Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Hva mener du med det? Bare et forsøk på et lite kompliment 0 Siter
mysteria Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ja .. Huff.. Jeg og synes det er slitsomt.. :op 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Bare et forsøk på et lite kompliment Joda, men det jeg egentlig lurte på er, hvordan kan du tro at jeg ikke er stygg og tjukk og bare spiser fet mat? 0 Siter
Alpt Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Joda, men det jeg egentlig lurte på er, hvordan kan du tro at jeg ikke er stygg og tjukk og bare spiser fet mat? Et bilde sier mer enn tusen ord.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Et bilde sier mer enn tusen ord.. Da vil jeg bare si det sånn at det bildet du har sett er gammelt, og jeg har finni et mye nyere og penere nå Så nå vil jeg gjerne si takk for komplimentet i første innlegget ditt 0 Siter
Alpt Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Da vil jeg bare si det sånn at det bildet du har sett er gammelt, og jeg har finni et mye nyere og penere nå Så nå vil jeg gjerne si takk for komplimentet i første innlegget ditt Nyere og penere? Det blir jo nesten X-Files det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.