favn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvordan holder herr Hvit Underbukse hender og fingre?: http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBTriExt.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hendene? Hendene? Se på den kroppen for svarte! Ingen bryr seg om tomlene er opp eller ned for svarte..*mumle mumle* Forøvrig vil jeg bare si at du har et imponerende ordforråd innenfor genren styrketrening jfr spesielt splittreningsinnlegget. Ramlet av lasset etter de to første avsnittene..*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Hendene? Hendene? Se på den kroppen for svarte! Ingen bryr seg om tomlene er opp eller ned for svarte..*mumle mumle* Forøvrig vil jeg bare si at du har et imponerende ordforråd innenfor genren styrketrening jfr spesielt splittreningsinnlegget. Ramlet av lasset etter de to første avsnittene..*s* Synes du han er fin? Næææh... Har nok utvidet vokabularet endel de siste månedene (les: fra null til sånn passe). Men så har jeg jammen meg lest mangt og meget og sett ørten tusen illustrasjoner på de mest intrikate musklene og ditto øvelsene du kan tenke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Han holder et godt grepa tak rundt handtelen, dette har du vel prøvd?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Synes du han er fin? Næææh... Har nok utvidet vokabularet endel de siste månedene (les: fra null til sånn passe). Men så har jeg jammen meg lest mangt og meget og sett ørten tusen illustrasjoner på de mest intrikate musklene og ditto øvelsene du kan tenke deg. Glem det. Han var ikke fin i det hele tatt..argh. *gremmes* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Han holder et godt grepa tak rundt handtelen, dette har du vel prøvd?:-) Joa, men ikke akkurat bak nakken og med _den_ bevegelsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Glem det. Han var ikke fin i det hele tatt..argh. *gremmes* Det er greit. Jeg sladrer ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Joa, men ikke akkurat bak nakken og med _den_ bevegelsen Jeg synest at den er best liggende med hodet på kanten av benken, da får jeg senke den langt ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg synes franskpress med stang liggende på benk er mye bedre. Sjøl om jeg ikke benytter meg av den øvelsen for tida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det blir vrient å forklare, men prøv med en vekt og sett deg i den posisjonen han på bildet sitter i. Det vil da vise seg at det ikke er så jævla mange muligheter i forhold til å holde vekta, i hvert fall ikke om den er litt tung. Men for øvrig ville jeg driti langt i denne øvelsen og heller gått for franskpress, liggende med stang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg synest at den er best liggende med hodet på kanten av benken, da får jeg senke den langt ned. Men da trener man jo en helt annen muskel. Øvelsen over er ment for å trene tricepsen, mens den du snakker om hovedsakelig går på bryst (selv om også triceps, rygg og mage kobles inn). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Men da trener man jo en helt annen muskel. Øvelsen over er ment for å trene tricepsen, mens den du snakker om hovedsakelig går på bryst (selv om også triceps, rygg og mage kobles inn). Sant nok, men jeg beveger ikke overarmen, mer som fransk press. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Sant nok, men jeg beveger ikke overarmen, mer som fransk press. Nei, for i Franskpress beveger man jo nettopp overarmen, og bare den. Armene rett opp med stanga i været, albuene bøyes mens overarmen fortsatt står så rett opp som mulig, og man senker vekten til den når panna, for så å presse den opp til utgangsposisjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Nei, for i Franskpress beveger man jo nettopp overarmen, og bare den. Armene rett opp med stanga i været, albuene bøyes mens overarmen fortsatt står så rett opp som mulig, og man senker vekten til den når panna, for så å presse den opp til utgangsposisjonen. Overarmen? Jeg "pendler" med underarmen - men det var sikkert det du mente. Ok, men grunnen til at jeg liker denne øvelsen liggende er at jeg mister stilen sittende - men det er meg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg synes franskpress med stang liggende på benk er mye bedre. Sjøl om jeg ikke benytter meg av den øvelsen for tida. Enig, skal man prøve alle disse "spesialøvelsene" for viderekommende, blir det bare bortkastet tid på trening. Er det noen av dere som har sett "pumping Iron"? Trøste og bære for ei trening, men digre var de - av en eller annen grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Det blir vrient å forklare, men prøv med en vekt og sett deg i den posisjonen han på bildet sitter i. Det vil da vise seg at det ikke er så jævla mange muligheter i forhold til å holde vekta, i hvert fall ikke om den er litt tung. Men for øvrig ville jeg driti langt i denne øvelsen og heller gått for franskpress, liggende med stang. Er dette fransk press med stang?: http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Overarmen? Jeg "pendler" med underarmen - men det var sikkert det du mente. Ok, men grunnen til at jeg liker denne øvelsen liggende er at jeg mister stilen sittende - men det er meg da. Ja, overarmen. Jeg gikk visst noe i surr i og med at armene står rett opp og at underarmen derfor blir den øverste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Er dette fransk press med stang?: http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html Ja, men jeg ville heller anbefalt å senke vekta til panna, istedet for helt bak hodet. Men det blir litt smak og behag. Tyngre om man kjører den varianten ned til panna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Ja, men jeg ville heller anbefalt å senke vekta til panna, istedet for helt bak hodet. Men det blir litt smak og behag. Tyngre om man kjører den varianten ned til panna. Ok, jeg skal prøve uten å få hele stasen i hodet. Men det vrimler av stenger og skiver på instituttet, eh... jaja, jeg kan jo spørre en kjekkas Kanskje det er nok med stanga for meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ok, jeg skal prøve uten å få hele stasen i hodet. Men det vrimler av stenger og skiver på instituttet, eh... jaja, jeg kan jo spørre en kjekkas Kanskje det er nok med stanga for meg? Den EZ (tror den heter det), stanga er tingen. Altså den som ikke rett, men har noen sånne små, fine bøyer. Ja, du bør spørre noen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.