carma Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vi spiser ikke hund her, fordi hunden er et rovdyr. Tenk deg om, kommer du på et eneste rovdyr/-fugl/-fisk som brukes som mat her i Norge ? Ja, bjørn brukes som mat i Norge. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Broren min bor på vår barndoms gård, og fikk utlevert ett deilig stykke rådyrlår som skal nytes til helgen.. MM.. Fordelen når det er folk som jakter på gårdens tomt.. Forøvrig så har jeg spist due.. Godt blått kjøtt.. (ikke bydue) Ellers var nyrepizza noe som jeg fant ut at jeg kunne stå over.. ) Mmmmmmmmmmmm, rådyr... Det er en fin ting 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 "Et dyr er da et dyr, og har kuer mindre følelser enn en hest?" Det handler om hvilket dyr VI har følelser for. Jeg spiser ikke dyr som har navn. Men jeg har drukket melk av Elin, Frøy, Doris, Dagros og Kari. Men det er greit. Forrige helg spiste jeg en kalkun som var adopert av min tante og onkels gård. Jeg spurte høflig om den hadde navn, hvilket de avkreftet. Den var god. Så til deg er det med andre ord bare å lyve. Den biffen der har vel ikke noe navn, spør du pent. Nei, seeeeelvsagt ikke, sier jeg. Jeg ville da aldri spist Dagros eller andre ting. Den ting er sikkert! Muhahaha 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Vi spiser ikke hund her, fordi hunden er et rovdyr. Tenk deg om, kommer du på et eneste rovdyr/-fugl/-fisk som brukes som mat her i Norge ? Fisk er jo ikke så vrient. Gjedde, laks, osv. Når det gjelder dyr så er jeg usikker. 0 Siter
asterix Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det er da ikke bedre å spise ku enn hest! Hestekjøtt er knallgodt. Bare så synd det er så vanskelig å få tak i her til lands. Jeg må nok starte oppdrett selv. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Så til deg er det med andre ord bare å lyve. Den biffen der har vel ikke noe navn, spør du pent. Nei, seeeeelvsagt ikke, sier jeg. Jeg ville da aldri spist Dagros eller andre ting. Den ting er sikkert! Muhahaha Ja, jeg har vel aldri lagt skjul på at jeg er lettlurt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.