Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

jobber du ??

Ehhh... Skulle ha jobba mer i dag.

er du på jobb??

Hjemme på kontoret.

har fri??

Hvis jeg ikke gidder. Tre timer lunsj ?

skulker??

Så ofte som mulig.

er syk??

Ingen er friske, de er bare ikke undersøkt godt nok. Andre er hypokondere.

vet ikke enda??

Skulle vært en tur i Sverige og snakka med en fyr i arbeidsmarkedsetaten der om et par kurs jeg skulle holde og sett på leilighet idyllisk ute på landet. Orker ikke i dag.

evnt.??

De forbanna kundene får ikke fingern ut, det må være mothaker på fingern. Jeg mangler bilder og tekst til sider.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

21

• serendipity

3

• Ulv I Faarikaal

3

• Soria

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

jobber du ??

Ehhh... Skulle ha jobba mer i dag.

er du på jobb??

Hjemme på kontoret.

har fri??

Hvis jeg ikke gidder. Tre timer lunsj ?

skulker??

Så ofte som mulig.

er syk??

Ingen er friske, de er bare ikke undersøkt godt nok. Andre er hypokondere.

vet ikke enda??

Skulle vært en tur i Sverige og snakka med en fyr i arbeidsmarkedsetaten der om et par kurs jeg skulle holde og sett på leilighet idyllisk ute på landet. Orker ikke i dag.

evnt.??

De forbanna kundene får ikke fingern ut, det må være mothaker på fingern. Jeg mangler bilder og tekst til sider.

Du må jo være litt splitta .... *S*

Har du planer om å flytte til Sverige forresten?

Annonse

Jeg har fri! :o)

Mor kom på besøk med en gave i går; litt hageredskap og noen blomster... Jeg tror det var et hint, så jeg må vel gjøre noe med det i dag.

Det er jo ulempen med å bli 'huseier' !! :-))

Du får ta med deg en arbeidspils eller to .... bare pass på at modern ikke ser deg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du må jo være litt splitta .... *S*

Har du planer om å flytte til Sverige forresten?

Ikke flytte, men vurderer å jobbe der tidvis. Har jobba med arbeidsmarkedskurs her, og likte ikke folka som ble kursa. Antagelig var det de mest vanskeligstilte jeg fikk. Over grunnkurs var det bedre. Vi får se hva som skjer. Men det er fint i sør-Sverige om sommern. Det er noen leiligheter i Lysekil bl a. _Svært_ billig.

mariaflyfly

Du jobber også??? Såfall den første i dag :-))

Jobber og jobber? Må jo sørge for å holde meg oppdatert på hva som skjer på DOL også, dah! ;o)

Men jeg har faktisk fått unna litt på morran i dag. Hadde noen bunker liggende på pulten som begynte å nå uante dimensjoner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...