Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

21

• serendipity

3

• Ulv I Faarikaal

3

• Soria

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg skal ut i lunsjen idag .... en laaaaaaaang lunsj :-))

Du får drøye tiden med å DOL'e litt!

Har du vært på ferien din forresten??

Nå er det bare 20 minutter igjen til lunch, og "matmor" lager skinkeomelett til oss i dag, så litt har en jo igjen for å sitte her å sløve;-)

Turen ble det ikke noe av, det var dessverre ikke flere billetter igjen...:-(

Gjest prust

Sånne dager på jobb er fine synes jeg !! Resten av dagen din høres jo ikke så verst ut heller:-)

En av de andre dukket opp likevel.... og så fikk vi besøk (det gjør vi kanskje én gang i måneden!), så fortsatte jeg og kollegaen min å prate men svi drakk morrakaffen, så jeg har ikke kommet ordentlig i gang ennå.... Har forresten slettet 50 søppel-mail!

Været er strålende og jeg gleder meg til middag og helg! I morgen er det feiring av eldstemanns 4-års dag. Moro!

Annonse

Drar på jobb om en time. Kommer hjem om 11-12 timer. Et glass Lindeman, så til sengs.

Enten er du D-menneske eller så er du på et sted med litt forskjøvet klokke .....

Lindemann er en god ide - jeg skal på fiskerest. senere i dag og da kan jo det passe - me en flaske eller to .... :-)

DOLer, tørker gulp, husker opp og ned, bretter klær, rydder, grøter, DOLer litt mer, drikker kaffe, tenker på kjæresten min, synger Gummihatt, gummihatt, lager videofilm, planlegger litt,lager litt god mat, går på kino og ser The Hours, kommer hjem og drikker rødvin med mitt favorittselskap.... Kort sagt, en strålende dag idag også.

DOLer, tørker gulp, husker opp og ned, bretter klær, rydder, grøter, DOLer litt mer, drikker kaffe, tenker på kjæresten min, synger Gummihatt, gummihatt, lager videofilm, planlegger litt,lager litt god mat, går på kino og ser The Hours, kommer hjem og drikker rødvin med mitt favorittselskap.... Kort sagt, en strålende dag idag også.

Den dagen høres ikke dum ut .... bortsett fra litt gulping da .... *S*

Synd du ikke kan neste helg!! Men litt avhengig av hvor mye smågodt jeg klarer å dra med meg er det fare for at jeg kommer flere turer.

Annonse

Den dagen høres ikke dum ut .... bortsett fra litt gulping da .... *S*

Synd du ikke kan neste helg!! Men litt avhengig av hvor mye smågodt jeg klarer å dra med meg er det fare for at jeg kommer flere turer.

Høres bra ut :o) Du skjønner, den beste guiden sitter faktisk her *briske*. Det er virkelig et tap for dere at jeg er ute av bildet den helgen.

Harryturer bør man ta mange av. Vedlikehold av godtesuget er veldig viktig, så utpå sommeren synes jeg dere bare skal ta full fart igjen. Vannhullene er bare rett borte i gata i sommersola og livet i sørlandsidyllen er helt ut levelig.

Eg "skulker". Har problem med rygg/nakke men _kunne_ dratt på jobb. Nokre gongar er det likevel mest sunt å bli heime.

Det er jo ikke skulking - men forebygging !! Det er jo rett og slett litt lurt - for setter slike ting seg skikkelig kan man jo bli syk veldig lenge.

Trenger du noen kontonr?? *S*

De fleste norske er flinke til å gi opp bankgironummeret sitt, i motsetning til f.eks. engelske leverandører.

Mot en liten godtgjørelse, kan jeg erstatte et nr. med ditt....

Jeg jobbet en tid med regnskap også for 20 år siden, og det kjedeligste jeg gjorde var å skrive bankgiroer på skrivemaskin. En gang skrev jeg vårt eget bankgironr istedet for mottaker sitt. Det ble oppdaget først lenge etterpå da vi fikk purring på betaling....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...