molli Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Er det før-frokost-trening hun satser på, bør hun _ikke_ ta noe eple eller banan. Og jeg ville heller tatt en kopp svart kaffe med null kcal. Og evt litt vann. Synes ikke det høres spesielt sunt ut, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffine Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Synes ikke det høres spesielt sunt ut, jeg. Poenget er at man forbrenner mer på en slik tidlig trening om man ikke har inntatt kalorier på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Synes ikke det høres spesielt sunt ut, jeg. Sunt og sunt, fru Molli....funker iallfall. Og det er jo viktig at man eter skikkelig ca 1 time etter trening. Og helst ikke drive slik hver morgen. Lave "sukkerlagre" i kroppen, gir prosentmessig høyere andel fett i forbrenninga! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Synes ikke det høres spesielt sunt ut, jeg. Det er beste måten å forbrenne fett på. Ingenting funker bedre enn en økt før man spiser frokost, for da går man løs på fettlagrene umiddelbart, mens det normalt tar ca 45 minutter med trening før kroppen i det hele tatt har brukt opp energien og kan gå løs på fettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest psstrt Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hei! Syns ikke det høres så ille ut jeg,men det kommer ann på hvor mye du trener! Syns du skal få deg en skikkeli frokost, det med å trimme før frokost er det stor diskusjon om, og jeg tror at med mat i magen vil man klare mer, og man holder seg mett og god utoverdagen! jeg prøver å få i meg 300 kcal på morran, dvs en dl havrekli med lit kruskakli oppi for fiber sin skyld. lag grøt av dette med vann! gjerne litt surmelk til, en dl gir 30 kcal, så da er vi oppe i 230 kcal ca. så spiser jeg enboks tunfisk, ca 60 kcal kommer ann på merket! tunfisk i gele er ikke så ille. Eller du kan få i deg noe annet av proteiner! så et lit eple mellommåltid, eller en 0,1% yougert. til lunsj kan du spise fiberrik knekkebrød, en inneholder 20 kcal. ha på magerost og litt kyllingpålegg, og litt grønt. ca 300 kcal kan du få i deg da. så spiser jeg et måltid før middag på 200 kcal, fettfattig og mye proteiner. feks et eple, yogert, mer fiberrik m pålegg, egg, salat med masse proteiner! middag: wok og kylling-feks 200g kylling, og hiv oppi masse grønsaker, og gjerne litt bønner-garbanzo bønner er godt og sundt.kan stekes uten fett, og trenger ikke ris eller pasta innat-bare masse gode grønsaker! ca 400 kcal. Nå er du oppe i 1250 tror jeg, og så kan du ta kveldsmat på 200-300 kcal, eller du kan fordele det lit jevnere utover dagen! men om kvelden burde du spise masse proteiner, en boks tunfisk, salat eller noe! Jeg spiser sjelden brød, om det blir det så er det pumpernickel, eller som jeg har laget selv med masse fiber og proteiner. kan let finne ut innhold kcal ved å bake rundstykker selv!!! Jeg prøver å holde kcal litt høyere jeg da, så detgår lit flere epler og appelsner i løpet av dagen. jeg trener 4 ganger i uken, og spsier ca 17-1800 kcal hver dag, så jeg ikke ødelegger forbrenningen og raser opp igjen på vekten senere! snop kan du unne deg og, feks proteinbarer med sjokladesmak, scnack in pack(?), sukkerfritt godteri, shake litt frukt og is sammen osv-det er mye d kan finne ut av selv ved hjelp av mange nettsider.men det er best du finner din måte!!! du vet jo best selv!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barespørjeg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg er i en situasjon som er skremmende lik din! Slitt med spiseforstyrrelser før, har lagt på meg MYE, og vil gjerne ned 6-8 kg før sommeren. Har satt en dato på 23 juni for å nå målet mitt, og det BØR være gjennomførbart. Jeg tror det er lettere når vi er to sammen om dette, vi kan gi hverandre hjelp og støtte og mailes jevnlig for å avgi rapport om hvordan det går. Jeg er seriøs! Vær så snill å mail meg på: [email protected] Har skrevet en mail:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.