Gå til innhold

MEN...

Gjest ang.innleggene under..

Anbefalte innlegg

Gjest ang.innleggene under..

MEN..

Regnet ut at dette blir ca.1500kalorier pr,dag, og i følge grete roede bør man ligge på 1100pr.dag hvis man skal ned i vekt..

cappuchino til frokost er fordi jeg skal ha veldig få kalorier,vil forbrenne fett på 1,5times turen min..

spiser jo kjøttpålegg da,greit det er mye brød,men det er grovbrød,så det kan vel ikke være så usunt..

Har alltid trent mye,ja,har slitt med spiseforstyrrelser før,og så økt voldsomt i vekt igjen, men nå vil jeg gå ned på en sunn måte, før når jeg har slanket meg har jeg vel ligget på rundt 600kcal dagen,så synes dette var litt vel mye mat,men vil ikke sulte meg heller..

Hvis dette er så "ille",kan noen komme med forslag til et supert opplegg?

Kjempeglad for svar,men det bør helst være ganske konkret,ikke sånn spis sunt og tren mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'Kjempeglad for svar,men det bør helst være ganske konkret,ikke sånn spis sunt og tren mer..'

Mer konkret og realistisk råd er det ikke mulig å få. _Ingen_ her vil drømme om å komme med en eller annen kur som bare er til skade.

Hvis du har hatt spiseforstyrrelser har du vel lært at et uvettig forhold til mat er dumt (for å si det mildt).

Spis skikkelig, sunn mat flere ganger om dagen. Og mosjoner, nå er sykling perfekt for forbrenning og oppstramming.

Men først og fremst, slapp av i hodet ditt. Det er der det sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Det viktigste måltidet i løpet av dagen er frokosten. Det er den som starter opp forbrenningen din.

Du kan f.eks. spise litt havregrøt enten uten søtstoff, eller med litt fruktose i. Ha også noen knuste nøtter oppi. Kjempegodt. Lag grøten på melk. Drikk litt juice (ikke nektar) til, og avslutt med 1 kokt egg.

Til lunsj kan du spise 2 fiberrik, eller to skiver ordentlig grovt brød (ikke kneipvarianeter) med f.eks. kjøttpålegg på. Pynt med agurk, tomat og salat, og kanskje litt purre eller løk også. Drikk vann til og avslutt med 1 gulrot.

Eller du lager en kjempegod salat med kylling, salat, agurk, tomat, purre, peanøtter og oljedressing (litt).

Mellommåltid er max 2 timer etterpå, og består av 1 fiberrik med magerost, reddiker, og karse. 1 frukt og noen nøtter. Drikk vann.

Middag består av endel kjøtt/fisk/fjærkre, MYE grønnsaker og bittelitt potet, pasta eller ris. Drikk vann til.

Kveldsmaten kan være som mellomåltidet, men legg til en yoghurt 0,1% fra Yoplait, den er sukret med fruktose og ikke med vanlig sukker. Avslutt med 1 frukt.

Du setter seg selv opp for fiasko om du regner med å trene 2,5 timer hver dag. Sats heller på litt kortere treningsøkter hver dag (30 min), og evt. litt lenger 2-3 dager i uka.

Alfa og omega for å bli sunn og slank (og da med vekt på sunn!), er å spise variert og sunt. Da må du spise nok frukt, grønt og proteiner.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...