Gå til innhold

Merkbar forskjell på 704 og 1024 ADSL?

Anbefalte innlegg

Gjest Kengun
Skrevet

Er det noen merkbar forskjell på 704 og 1024 ADSL?

Skrevet

Neppe på vanlig surfing. Laster du ned mye, derimot, blir saken litt annerledes

Gjest wrooom
Skrevet

Du vil få en hastighetsøkning på 31,25%, så den burde være merkbar.

Gjest Kengun
Skrevet

Du vil få en hastighetsøkning på 31,25%, så den burde være merkbar.

I tilbudet på 1024 er det en begrensing på 30GB pr. mnd. Jeg laster ikke ned filmer og sånt, men det blir allikevel noe nedlasting/surfing. Og jeg liker heller ikke begresninger, så jeg er litt i tvil på hva jeg skal gjøre. Nå har jeg 704/128 og ubegrenset nedlasting. Ved 1024/256 vil jeg jo også doble opplasting hastigheten, noe som er kjekt når man har webside med mp3, etc.

Gjest wroom
Skrevet

I tilbudet på 1024 er det en begrensing på 30GB pr. mnd. Jeg laster ikke ned filmer og sånt, men det blir allikevel noe nedlasting/surfing. Og jeg liker heller ikke begresninger, så jeg er litt i tvil på hva jeg skal gjøre. Nå har jeg 704/128 og ubegrenset nedlasting. Ved 1024/256 vil jeg jo også doble opplasting hastigheten, noe som er kjekt når man har webside med mp3, etc.

meg bekjent gjelder begrensningen på nedlastning kun for telenor, nextgentel f eks har ikke slike begrensninger. en mulighet er altså å vurdere andre leverandører

Gjest ChiengMai
Skrevet

De to månedene jeg har hatt 1024/256 MB med nedlatingsbegrensning på 30 GB har jeg brukt i overkant av 10%, og jeg laster ned musikk innimellom selv om det ikke skjer så ofte nå for tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...