Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jeg som heiet veldig på ham helt fra starten. Nå synes jeg han synger kjedelig og svært forutsigbart hver gang. Til forskjell fra de andre, har det kun gått nedover med ham, han synger greit, men ikke noe mer. Og at ikke uttalen hans påpekes er merkelig. Maken til norsk-amerikansk dialekt har jeg ikke hørt siden mormor kom hjem fra USA-besøk i 1984. Og totalt uklart i tillegg. Nei usj, han er bare ikke stjerne-materiale lenger. Han passer i et band, dog. Og jeg tenker ikke på utseendet. Synes han ser sjarmerende ut, bare så det er sagt.

Jeg heier nå utelukkende på Gaute!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103276-jaaaaah-idol/page/2/#findComment-595299
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du synes altså at alle popstjerner har ett bra utseende du da.

Nei, det synes jeg ikke. Smak og behag osv. Det JEG synes er pent synes du er stygt og videre i den duren.

Og som jeg sa, mangel på en av egenskapene kan veies opp av mer enn nok av en eller flere av de andre.

En av mine favoritter er Elg i Strangers. Ingen kan vel si at han er pen, men han er allikevel så flott!

Men et godt utseende hjelper en godt på veien mot berømmelsens tinde. Det er ikke noe en kan unngå å legge merke til. Mange 'grunne' mennesker rundt omkring vet du. Jeg kan forresten selv godt nyte et menneske med godt utseende, enten det er hun- eller hankjønn. På samme måten som jeg nyter et hvilket som hest annet kunstverk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103276-jaaaaah-idol/page/2/#findComment-595401
Del på andre sider

Kizza1365380506

Nei, det synes jeg ikke. Smak og behag osv. Det JEG synes er pent synes du er stygt og videre i den duren.

Og som jeg sa, mangel på en av egenskapene kan veies opp av mer enn nok av en eller flere av de andre.

En av mine favoritter er Elg i Strangers. Ingen kan vel si at han er pen, men han er allikevel så flott!

Men et godt utseende hjelper en godt på veien mot berømmelsens tinde. Det er ikke noe en kan unngå å legge merke til. Mange 'grunne' mennesker rundt omkring vet du. Jeg kan forresten selv godt nyte et menneske med godt utseende, enten det er hun- eller hankjønn. På samme måten som jeg nyter et hvilket som hest annet kunstverk...

Da burde vel Kurt vinne for Gaute har jo utseende med seg og er allerede godt på vei!

Selv om jeg er voksen så husker jeg fremdeles hvordan det var å kjøpe plater utfra coveret. Men det er synd om det skal være det som teller mest.

Jeg synes Kurt er utrolig sjarmerende. Nå har han vært uheldig med de to siste sjangrene men han har den beste all round stemmen synes jeg.

Om jeg skal gjette så tror jeg faktisk at det er Gaute som vinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103276-jaaaaah-idol/page/2/#findComment-595468
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...