Gå til innhold

meat loaf....

Anbefalte innlegg

Gjest først og sist
Skrevet

Så noen på først og sist i kveld. Der ble sp.målet stilt som jeg faktisk også har lurt på:

Meatloaf synger:"I would do anything for love, but I wont do THAT...."

Tilleggsspm: hvem synger han sammen med....? Ei mørk skjønnhet....!?!?!?

THAT = ????

Gjest Higgins
Skrevet

Dama er iallfall Cher. (Skjønnhet og skjønnhet....)

Gjest ChiengMai
Skrevet

I gamle dager pleide han synge sammen med Ellen Foley, men siden du sier en mørk skjønnhet er det neppe henne.

Skrevet

Jeg søkte nå da jeg i det minste vet at svaret under her (Cher) er utrolig feil, og fant ut at dama heter:

Lead Female Vocal: Mrs. Loud

Hehe, så det sa meg ikke så jævla mye da dette nok er artistnavnet hennes, men Cher-faenskapet er det ihvertfall ikke.

Skrevet

Beklager å måtte si slik om en ex-favoritt.... men han oppførte seg som en idiot hos Skavlan.

Skrevet

Q. Who is the woman singing with Meatloaf on the CD version of "I would do anything for love, but I won't do that"?

A. The woman who sang on the CD version was Lorraine Crosby also known as "Mrs Loud". Anne

Kilde:

http://www.mlukfc.com/faq2.htm

Skrevet

Q. Who is the woman singing with Meatloaf on the CD version of "I would do anything for love, but I won't do that"?

A. The woman who sang on the CD version was Lorraine Crosby also known as "Mrs Loud". Anne

Kilde:

http://www.mlukfc.com/faq2.htm

Eh - Anne er navnet på hun som svarte på spørsmålet, ikke en del av svaret.

Litt for kjapp i kopieringa der...

:-)

Skrevet

Dama er iallfall Cher. (Skjønnhet og skjønnhet....)

Beundringsverdig at det med den største selvfølgelighet går an å servere noe som er så feil.

Gjest Higgins
Skrevet

Beundringsverdig at det med den største selvfølgelighet går an å servere noe som er så feil.

He-he....fy f....hva skal jeg si?! *flau*

Men er det ikke de to i "Dead ringer for love"...for det var den jeg tenkte på....eller er jeg fremdeles ute på bærtur?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...