Gjest først og sist Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Så noen på først og sist i kveld. Der ble sp.målet stilt som jeg faktisk også har lurt på: Meatloaf synger:"I would do anything for love, but I wont do THAT...." Tilleggsspm: hvem synger han sammen med....? Ei mørk skjønnhet....!?!?!? THAT = ???? 0 Siter
Gjest Higgins Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Dama er iallfall Cher. (Skjønnhet og skjønnhet....) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 I gamle dager pleide han synge sammen med Ellen Foley, men siden du sier en mørk skjønnhet er det neppe henne. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg søkte nå da jeg i det minste vet at svaret under her (Cher) er utrolig feil, og fant ut at dama heter: Lead Female Vocal: Mrs. Loud Hehe, så det sa meg ikke så jævla mye da dette nok er artistnavnet hennes, men Cher-faenskapet er det ihvertfall ikke. 0 Siter
nolte Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Beklager å måtte si slik om en ex-favoritt.... men han oppførte seg som en idiot hos Skavlan. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Q. Who is the woman singing with Meatloaf on the CD version of "I would do anything for love, but I won't do that"? A. The woman who sang on the CD version was Lorraine Crosby also known as "Mrs Loud". Anne Kilde: http://www.mlukfc.com/faq2.htm 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Q. Who is the woman singing with Meatloaf on the CD version of "I would do anything for love, but I won't do that"? A. The woman who sang on the CD version was Lorraine Crosby also known as "Mrs Loud". Anne Kilde: http://www.mlukfc.com/faq2.htm Eh - Anne er navnet på hun som svarte på spørsmålet, ikke en del av svaret. Litt for kjapp i kopieringa der... :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Dama er iallfall Cher. (Skjønnhet og skjønnhet....) Beundringsverdig at det med den største selvfølgelighet går an å servere noe som er så feil. 0 Siter
Gjest Higgins Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Beundringsverdig at det med den største selvfølgelighet går an å servere noe som er så feil. He-he....fy f....hva skal jeg si?! *flau* Men er det ikke de to i "Dead ringer for love"...for det var den jeg tenkte på....eller er jeg fremdeles ute på bærtur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.