Gjest lauraz Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hva spiser dere i løpet av en dag? Jeg er 1,60 og tyngre, men vil gjerne se hva andre spiser, så kan jeg sammenligne, kopiere eller gjøre om mitt eget kosthold. Og hvor og hvordan er dere aktive? det er nok der det ligger hos meg egentlig. setter pris på hvis dere kan svare på spørsmålet og ikke komme med andre råd, jeg har de i hodet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg er 160 cm, og veier nå 57 kg. HAr gått litt opp og ned. LA på meg endel i svangerskapet. Er selv 28 år. Jeg spiser frokost. Stort sett kornblanding, (ikek av de sunneste sikkert heller) Dette fordi jeg ikke fixer brød eller frukt osv. på morgenen, og det er viktig å få i seg frokost. Til lunsj spier jeg en brødskive,Husmann (Fullkornbørd) med 4 skiver kylling naturell, masse paprika og agurt og tomat. mellommåltid yoghurt, frukt, gulrøtter osv. Middag er litt sånn opp og ned, noen ganger er det pøler (ikke lett-pølser) andre ganger gratinert auberginer og salat, dampet fisk, kyllingfilet og pizza Grandiosa. Som du ser varierer dette mye. Men klarer å gjøre det sånn at de gangene middagen er fet, spiser jeg mindre og så tar jeg gjerne et par gulrøtter en halvtime før mat. Til kvelds spiser jeg en lett salat eller et par knekkebrød. Drikker MASSE vann både før under og etter mat. Spiller squash en ganger i uken og går tur et par ganger (eller mindre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 164/54, holder det? Frokost: På hverdager ei brødskive m/syltetøy samt juice eller melk til - eller havregryn med melk og banan. I helger med god tid: Egg, minst to skiver brød, ost/laks/makrell/kjøttpålegg. Brunch: Brødskive eller etpar knekkebrød m/ kjøtt/ost/fisk. Eller jeg bytter ut brødskiva med banan. Lunsj: Brødskive med ost/kjøtt/fisk og/eller egg/tunfisk/laks, kommer an på hva jeg har. Vanlig følge til brødskivene er tomater og paprika. Middag: Ris/pasta/poteter tilberedt på flere måter, grønnsaker (mest brokkoli, gulrøtter, ruccola, sopp, tomater, p.t. asparges), fisk eller kjøtt av noe slag. Stort sett rømme som saus eller dressing. I helgene: Av og til en skrekkens kjøpepizza. Ettermiddag: Banan eller annen frukt. Sjokolade rett som det er. Kveldsmat: Brødskive eller knekkebrød. My svart, usøtet te og vann i løpet av dagen, både til og utenom måltider. Drikker kaffe kun etpar ganger i uka. Trener ganske mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.