Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig lyst å gi noen inn så øra flagrer. Jeg er så SUR og sint at jeg nesten eksploderer!

Jeg er eneste jenta i søskenflokken. Jeg har tre brødre, og en mor som i min barndom sa til en bekjent "Jeg ville heller hatt ti gutter enn EN jente!"

Den uttalelsen er min mor i ett nøtteskall!!

Det har jeg alltid fått merke, i hele oppveksten.

Og nå ringer den møkkakjerringa for å kjefte på meg, fordi jeg hadde sagt den yngste sønnen hennes (en bortskjemt DRÌTTUNGE) et par sannhets ord pr mail, som ingen andre i familien har våget å si.

All den dritten den yngste har prestert i årevis, og hun degger og forsvarer gutta. Nå ringte HUN for å forsvare han...og han satt der i bakgrunnen som et annet mehe.

GRRRRRRRRRRRRRRR! Jeg hoppet nesten gjennom telefonen.

Nå gidder jeg ikke prate med henne på minst to uker. Forbanna drittfamilie.

Jeg tror det er lurt at jeg logger av DOL for noen timer, så jeg får roet meg. Jeg har lyst å ete noen levende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103328-grrr-n%C3%A5-er-jeg-i-krigshum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Høres jo helt sprøtt ut. At en mor kan si noen sånt fatter ikke jeg. Men jeg har jo hørt at enkelte mødre er mer glad i sønnene enn i døtrene. Ikke ville jeg vært svigerdatter i en sånn familie. (Hvem er det jeg lurer, jeg er jo det).

Du har all rett til å være sint. Men jeg er redd det er bortkastet energi. :o|

Annonse

Gjest annette

Jeg skjønner deg jævlig godt!Har en drittkjerring av ei mor jeg også,skjønt jeg kaller henne ikke mor lenger.Har ikke hatt kontakt med røya på 2 år nå.Tok den avgjørelsen da jeg var innlagt på psyk i 2001 og sendte henne et brev der jeg sa jeg ikke ville ha mere med henne å gjøre pga all faenskapen hun har gjort mot meg oppgjennom,som idag har satt dype sår og aldri slipper taket.Jeg har dog 2 fantastiske søstre som jeg har kontakt med,og en av de har ikke hatt kontakt med henne på 5 år.Det sier litt....

Jeg synes du ikke skal være den som skal ta kontakt først med henne,om du nå i det hele tattvil ha mer med henne å gjøre.Det er for jævlig med sånne mødre.Synes du var riktig tøff,jeg,som sa broren din noen sannhetsord!Stå på Molli!

God klem fra

Gjest Nidur

Jeg skjønner deg jævlig godt!Har en drittkjerring av ei mor jeg også,skjønt jeg kaller henne ikke mor lenger.Har ikke hatt kontakt med røya på 2 år nå.Tok den avgjørelsen da jeg var innlagt på psyk i 2001 og sendte henne et brev der jeg sa jeg ikke ville ha mere med henne å gjøre pga all faenskapen hun har gjort mot meg oppgjennom,som idag har satt dype sår og aldri slipper taket.Jeg har dog 2 fantastiske søstre som jeg har kontakt med,og en av de har ikke hatt kontakt med henne på 5 år.Det sier litt....

Jeg synes du ikke skal være den som skal ta kontakt først med henne,om du nå i det hele tattvil ha mer med henne å gjøre.Det er for jævlig med sånne mødre.Synes du var riktig tøff,jeg,som sa broren din noen sannhetsord!Stå på Molli!

God klem fra

Det jeg mener er:

Det er SUNNERE å si hva du mener og av den grunn bli uvenner med folk som ikke vil diskutere og/eller forandre seg og/eller skjønne andre mennesker ståsted

enn det er å bite alt i seg og gjøre gode miner til slett spill. Det er DA folk får psykiske problemer. Gå og irritere seg over familie år ut og år inn. Ha et elendig forhold til dem. Si hva du mener og kutt demut om du så ma. Og konsentrer deg så om ditt eget liv uten å ha dette konstante irritasjonsmomentet.

Gratulerer, Molli!

Broren din blir kanskje voksen en gang. Da blir det kanskje bedre. For mora di er det vel ikke håp. Så ikke ha mer kontakt enn du må.

Gjest ikke undertegnet

Hvis du skulle ha spist noen her -hvem kunne ha fristet?

Vi har mye på menyen i dag,

både lettspydde varianter, crispy, seige og søte. Uten å nevne navn selvsagt.

Ja, bare ikke spis meg, da får du vondt i magen!

Jeg kommer til å lage bråk nedi der...

Annonse

Gjest Karateguri

Du har sikkert kjefta på han uten grunn. Mødre pleier å se hvem som har rett.

Mødre og fedre er BLINDE!

Hvor ofte hører du ikke folk sitte og akke seg over andre som forskjellsbehandler barna (min svigermor inkludert) og så ikke ha selvinnsikt nok til å se at de selv gjør akkurat DET. Hrrrrmmmmfffff!

Samme med onkelen min. Han favoriserer et av søskenbarna mine så jeg blir kvalm. Samtidig klager han over andre som driver slik. Det er da du lurer på hva som rører seg (eller ikke rører seg kanskje) oppi hodet deres!

Kizza1365380506

En god venn av meg sa en gang; Hvorfor kaster du bort energien din på mennesker som ikke er verdt det. Konsentrer deg om oss som er glad i deg i stedet.

Så jeg er enig med Nidur. Gi beskjed om hva du mener og kutt dem ut om de ikke liker det. Enkelte mennesker biter det bare ikke på, men det er jo ekstra skuffende når det er familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...