Gå til innhold

Våger ikke begynne på kickboksing..

Gjest Malise

Anbefalte innlegg

Gjest Malise

Er det noen som har noen lure råd til meg, for jeg har nemlig så lyst til å begynne på kickboksing, men tør ikke... :(

Grunnen er at jeg har ingen venner som går i det miljøet, ei heller har jeg noen som vil begynne sammen med meg..OG jeg er så redd for at folkene der vil tro jeg er helt dust som er så "gammel" når jeg begynner..Jeg er hele 28 år, og har aldri trent kickboksing før. Vet knapt om jeg tør dette, men har så lyst. Tror det er god og effektiv trening, samtidig som jeg liker action-idrett. Har tidligeer holdt på med Judo i fem år, og tok noen grader, men det er nesten 7 år siden sist nå.

Si meg, hvordan skal jeg få mot til å gå på min første time...? *sukk* jeg vet, jeg høres ut som jeg er tom for selvtillit. Jeg er ikke det, men er litt usikker på dette området :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mawashi

Du kan jo spørre om du kan få komme å se på en time først, da kan du kanskje snakke litt med noen og se hvordan det er er. Du er ikke for gammel som 28 åring, og siden du har drevet med judo (som jo er en tøff sport) så er du ikke helt grønn på hva det går ut på, selv om kickboksing er noe helt annet stilmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...