Gå til innhold

FU: Blir det et nytt dol-par i kveld?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja.

Jeg og Musikeren skal møtes senere, og du skal ikke se bortifra at vi blir et nydelig par.

Jeg må bare smile søtt og vise musikeren at ikke alle homofile går rett på to'ern.

I dag har jeg ingenting å gjøre med et eventuelt dolpar, bare så det er sagt.

Det blir tidsnok min og musikeren sin tur!

Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja.

Hva skuer mine lyseblå? Her blir man trakassert på det groveste, og er enda nærmest helt uvitende om det!

Jeg og Musikeren skal møtes senere, og du skal ikke se bortifra at vi blir et nydelig par.

Jeg må bare smile søtt og vise musikeren at ikke alle homofile går rett på to'ern.

I dag har jeg ingenting å gjøre med et eventuelt dolpar, bare så det er sagt.

Det blir tidsnok min og musikeren sin tur!

La det være sagt, hvis det blir noe av den øllen så er det mye mulig, og mye på grunn av visse uttalelser, homseri liker man nemlig ikke, at den av mine kroppsdeler som kommer nærmest toern din, er min tidligere så fryktede skuddfot, også kalt The Sledge, idet den gjenoppfrisker gamle bevegelser ved å sparke deg noe jævlig i ræva.

La det være sagt, hvis det blir noe av den øllen så er det mye mulig, og mye på grunn av visse uttalelser, homseri liker man nemlig ikke, at den av mine kroppsdeler som kommer nærmest toern din, er min tidligere så fryktede skuddfot, også kalt The Sledge, idet den gjenoppfrisker gamle bevegelser ved å sparke deg noe jævlig i ræva.

Da får jeg legge inn noen rumpeøvelser i programmet mitt sånn at toer'n blir steinhard og lett tar i mot foten :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...