Gjest anonymnåja Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 I kveld skal to kjente dolere på date, hvem sier jeg ikke enda;) Blir de et par, hva tror du? 0 Siter
Zelig Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Om hvem som helst kan bli et par mener du? Nåvel, det tror jeg vel egentlig ikke, nei. Hadde du nevnt nick kunne man kanskje gjettet. 0 Siter
Jane Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hvis de pleier å kommunisere bra her er det kanskje en mulighet ) Vi vil ha rapport 0 Siter
Line Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja. Ja, definitivt! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja. Jeg og Musikeren skal møtes senere, og du skal ikke se bortifra at vi blir et nydelig par. Jeg må bare smile søtt og vise musikeren at ikke alle homofile går rett på to'ern. I dag har jeg ingenting å gjøre med et eventuelt dolpar, bare så det er sagt. Det blir tidsnok min og musikeren sin tur! 0 Siter
Gjest cappelen Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Så om en liten stund så vil vi besvare deres spørsmål på "seksualitet". Deretter "graviditet", så "Foreldre-småbarn" og kanskje "hodepine". Til slutt kanskje på "samliv"? Forhåpentligvis ikke med besvaring av spørsmål angående brudd. 0 Siter
Anki Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Seff! Og snart blir det bryllup og bolle i ovnen 0 Siter
musikeren Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det går da ikke an å gjette på det når man ikke vet hvem det er som skal treffes.Hadde det f.eks. vært SierDuDet og musikeren som skulle treffes, så hadde jeg nok svart ja. Hva skuer mine lyseblå? Her blir man trakassert på det groveste, og er enda nærmest helt uvitende om det! 0 Siter
musikeren Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg og Musikeren skal møtes senere, og du skal ikke se bortifra at vi blir et nydelig par. Jeg må bare smile søtt og vise musikeren at ikke alle homofile går rett på to'ern. I dag har jeg ingenting å gjøre med et eventuelt dolpar, bare så det er sagt. Det blir tidsnok min og musikeren sin tur! La det være sagt, hvis det blir noe av den øllen så er det mye mulig, og mye på grunn av visse uttalelser, homseri liker man nemlig ikke, at den av mine kroppsdeler som kommer nærmest toern din, er min tidligere så fryktede skuddfot, også kalt The Sledge, idet den gjenoppfrisker gamle bevegelser ved å sparke deg noe jævlig i ræva. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 La det være sagt, hvis det blir noe av den øllen så er det mye mulig, og mye på grunn av visse uttalelser, homseri liker man nemlig ikke, at den av mine kroppsdeler som kommer nærmest toern din, er min tidligere så fryktede skuddfot, også kalt The Sledge, idet den gjenoppfrisker gamle bevegelser ved å sparke deg noe jævlig i ræva. Da får jeg legge inn noen rumpeøvelser i programmet mitt sånn at toer'n blir steinhard og lett tar i mot foten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.