Dorthe Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Åh, jeg glemte å si at han er en babe. Kommer neppe å bli tilgitt for den glippen..*unnskylder* Han sitter og venter på dere doldamene. Han er den fyren med to halvlitere i hver hånd, øyene på stilk retning lekre damer, og så prater han antakelig svada med totalt ukjente:-) Hvis han ser etter lekre damer så hadde han sett Laguna og meg med en gang uten å vite at vi var Doldamer. Babe? SDD? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hvis han ser etter lekre damer så hadde han sett Laguna og meg med en gang uten å vite at vi var Doldamer. Babe? SDD? Han stirrer nok litt uhemmet, men det er sikkert normalt der han kommer fra. Kos dere:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Ta sparepenga, gå ut i nabolaget, bli snøvlings og enda mer snøvlings etter 12. Herregud mann, hvor mye har du tenkt å gjennomgå for å spare en tier per øl? Dårlig timebetalt spør du meg. Og det er vel ikke gratis på toget heller kan jeg tenke meg. Drekk den siste slanten, synd Hunters er nedlagt, finn pøben over gata og start spetakkelet. Forresten... har du ingen venner? Jeg vedder to tikroner på at du klarer å bli snøvlings ikveld også )) Her var det ikke mye kontakt å få. Begynner aldere virkelig å gjøre seg såååå gjeldende? Så det du sier er at den turen jeg kjører på heimen hver uke er regelrett bortkastet? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Ja, dannelse er det første jeg tenker på i forbindelse med tut&kjør..;D Bæ, bææ, bæææ. Ikke le av Tut og Kjør. Der var det mannfolk og Ozzy. Sånt ler man adri av! Men litt skuffa er jeg. Øllen kosta jo nesten 40 i dag. Jeg trodde det kosta 29 som tidligere, jeg. Men jeg har jo aldri vært der så sent før, så jeg kunne jo ikke begynne å sloss med babsen bak disket heller... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Ta deg en tur til gamle banken. Der møter du likesinnede og billig øl Hva mener du med "likesinnede"? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Kan dere ikke komme inn til byen da? Jeg skal en tur på Eilivs - om ikke den er brun så er den jaffal harry!! Du kunne sagt fra litt før, da. Deg hadde jeg i hvert fall kjent igjen. Disse blondinene her har jeg aldri sett før. Så noen halvblondiner, men sparka dem brutalt bort fordi jeg holdt av plassen til disse to blondinene. Ble faen meg kasta ut for å sparke bort et par fake blondiner som ikke klarte å si "nicket sitt" (vaktene spurte etter at jeg hadde sagt hva nicket var), men klarte de det? Neida. Noen blåveiser fikk dem, men sånn går det når man lyver. Problemet var at det i ettertid viste seg å være Dorthe og Laguna + at tannlegen ikke var åpen etter mine slag og spark, så de er noe pissed på meg akkurat nå. Sorry, Dorthe og Laguna. Var ikke meningen å knuse ansiktene deres. Bare så det er sagt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Han er for feig ) Han gidder ikke å møte to kule damer fra Dol. Jeg feig? Med en gang jeg hørte at noen sa noe sånt så ba jeg tiger, på sms, fortelle hvor landet lå, og først da fikk vi se hvem som var virkelig feige. Sånn er det! 0 Siter
punkyB Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Du kunne sagt fra litt før, da. Deg hadde jeg i hvert fall kjent igjen. Disse blondinene her har jeg aldri sett før. Så noen halvblondiner, men sparka dem brutalt bort fordi jeg holdt av plassen til disse to blondinene. Ble faen meg kasta ut for å sparke bort et par fake blondiner som ikke klarte å si "nicket sitt" (vaktene spurte etter at jeg hadde sagt hva nicket var), men klarte de det? Neida. Noen blåveiser fikk dem, men sånn går det når man lyver. Problemet var at det i ettertid viste seg å være Dorthe og Laguna + at tannlegen ikke var åpen etter mine slag og spark, så de er noe pissed på meg akkurat nå. Sorry, Dorthe og Laguna. Var ikke meningen å knuse ansiktene deres. Bare så det er sagt. hehe.... ja sånn kan det gå når man er anonym .... *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg feig? Med en gang jeg hørte at noen sa noe sånt så ba jeg tiger, på sms, fortelle hvor landet lå, og først da fikk vi se hvem som var virkelig feige. Sånn er det! Du kom jo ikke. Nå var jo ikke vi på tut og kjør heller da men holdt oss til bulene på Grünerløkka. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Du kom jo ikke. Nå var jo ikke vi på tut og kjør heller da men holdt oss til bulene på Grünerløkka. Grunerløkka er en ganske fin liten del av utkantsstrøkene i Oslo. Skal innrømme det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Grunerløkka er en ganske fin liten del av utkantsstrøkene i Oslo. Skal innrømme det. Det er jo det med gangavstand og ølpriser da vet du. Blir alltid en rimelig aften. Men vi var ikke på Løkkas billigste da, betalt 37 kr for pilsen og 48 for tequilaen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.