Gjest togu Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Hei... Noen av dere som holder med dette?? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 En morsom selskapslek. Les boka om hvordan man lurer folk med spådommer, f eks tarot. Det er ikke så vanskelig. 0 Siter
Gjest togu Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 En morsom selskapslek. Les boka om hvordan man lurer folk med spådommer, f eks tarot. Det er ikke så vanskelig. jeg int. meg for sånt.. og syntes det er kjempe spennende... 0 Siter
Gjest togu Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 En morsom selskapslek. Les boka om hvordan man lurer folk med spådommer, f eks tarot. Det er ikke så vanskelig. Har du prøvd tarot noen gang? 0 Siter
Gjest litt overtroisk Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Har du prøvd tarot noen gang? Ja,så langt har det stemt;) 0 Siter
Gjest togu Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ja,så langt har det stemt;) spår du selv eller? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 jeg int. meg for sånt.. og syntes det er kjempe spennende... Bare ikke tro noen kan spå om framtida, lese tanker eller være synsk, det er bare illusjoner. Lureri. Kan man først opplyse om at alt slikt er illusjoner, så kan det bli en selskapslek. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Har du prøvd tarot noen gang? Ja, og jeg har vært heldig noen ganger, bl a en skaphomse som ble litt rar da jeg sa at han skulle treffe en mann som skulle forandre livet hans :-) Det sa jeg bare for å få fram litt latter, men han ble ganske stille etterpå stakkar. 0 Siter
Gjest togu Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ja, og jeg har vært heldig noen ganger, bl a en skaphomse som ble litt rar da jeg sa at han skulle treffe en mann som skulle forandre livet hans :-) Det sa jeg bare for å få fram litt latter, men han ble ganske stille etterpå stakkar. hehe... Jeg tror det kan spå fremtiden jeg da men.. har passet på meg. vet ikke om det er bare en tilfeldighet men... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 hehe... Jeg tror det kan spå fremtiden jeg da men.. har passet på meg. vet ikke om det er bare en tilfeldighet men... Nei, leser du bøker om dette, får du flere ahaopplevelser. Flere jeg kjenner flirer og innrømmer de er blitt lurt uten å skjønne det før det blir forklart hvordan det gjøres. Det er illusjoner utført av illusjonister, ikke noe overnaturlig. 0 Siter
Gjest togu Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 hehe... Jeg tror det kan spå fremtiden jeg da men.. har passet på meg. vet ikke om det er bare en tilfeldighet men... hmmm... hvert kort betyr jo mange forskjellige ting. Men har du prøvd å spås noen som kan det ordentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.