Gå til innhold

Hva gjør jeg med ringen?

Anbefalte innlegg

Månestråle

Da er samboerforholdet over, det samme er forlovelsen etter at jeg fant ut at han var en utro drittsekk. Vi har nå vært fra hverandre 5 mnd, og kommer heller aldri til å finne tilbake til hverandre.

Sitter her og lurer på hva jeg skal gjøre med forlovelsesringen? Er det noen som har noen forslag, så taes de imot med takk! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103407-hva-gj%C3%B8r-jeg-med-ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

vet at det finnes en dame man kan gå til i usa, der slår du på (er vel flest gifteringer der) med en svær smie-hammer greier mens Dolly P svnger d-v-o-r-c-e etterpå lager damen et smykke til deg av ringen som du kan bruke å ha på deg som skal gjøre deg sterkere og minne deg på en haug av ting. (sånn derre woman power greier)

du blir et nytt menneske, uavhengi av menn og lever lykkeligere en noen gang. (heh)

Selv ville jeg fått den smeltet om til noe annet, gull er jo gull.

Du kan gi ringentilbake som et symbol på at du ikke vil ha noe å gjøre med han, beholde den som et minne, gå med den men på en annen finger, feks på andre hånden.

;-)

Annonse

Jeg syns du skal ta vare på den. Den er et symbol på noe som har vært en stor del av livet ditt, selvom det er fortid. Jeg har og en forlovelse bak meg, og tok vare på ringen.

Legg den i en smykkeboks eller konvolutt og "arkiver" den blandt andre ta-vare-på-ting.

Hvis du har absolut ingen interesse av å beholde den, kan du jo gi den tilbake til han, dersom det var han som gav deg den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...