Månestråle Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Da er samboerforholdet over, det samme er forlovelsen etter at jeg fant ut at han var en utro drittsekk. Vi har nå vært fra hverandre 5 mnd, og kommer heller aldri til å finne tilbake til hverandre. Sitter her og lurer på hva jeg skal gjøre med forlovelsesringen? Er det noen som har noen forslag, så taes de imot med takk! ) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 vet at det finnes en dame man kan gå til i usa, der slår du på (er vel flest gifteringer der) med en svær smie-hammer greier mens Dolly P svnger d-v-o-r-c-e etterpå lager damen et smykke til deg av ringen som du kan bruke å ha på deg som skal gjøre deg sterkere og minne deg på en haug av ting. (sånn derre woman power greier) du blir et nytt menneske, uavhengi av menn og lever lykkeligere en noen gang. (heh) Selv ville jeg fått den smeltet om til noe annet, gull er jo gull. Du kan gi ringentilbake som et symbol på at du ikke vil ha noe å gjøre med han, beholde den som et minne, gå med den men på en annen finger, feks på andre hånden. ;-) 0 Siter
piscis Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Uff så ille da. Spar på den så kanskje om noen år kan du "rydde" litt i smykkeskrine og smelte om. Kjøp deg da et fint smykke. men husk neste gang du forlover deg å gravere i ringen "din inntil videre" 0 Siter
carma Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg syns du skal ta vare på den. Den er et symbol på noe som har vært en stor del av livet ditt, selvom det er fortid. Jeg har og en forlovelse bak meg, og tok vare på ringen. Legg den i en smykkeboks eller konvolutt og "arkiver" den blandt andre ta-vare-på-ting. Hvis du har absolut ingen interesse av å beholde den, kan du jo gi den tilbake til han, dersom det var han som gav deg den. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Gå til gullsmed å få den smeltet om til en annen ring. 0 Siter
molli Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Se om du ikke også har noe annet gammelt gull, for eksempel smykker som du ikke helt liker stilen på lenger, og smelt det hele om til et nytt, kult smykke. En ring, for eksempel. Eller et kult anheng til et kjede du har. 0 Siter
Gjest til Månestråle Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hadde glatt solgt den! Pga hans utroskap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.