Gå til innhold

FU: Hva er Norges vakreste by? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zombiebob

Ehhh. Ja!

Altså .. Oslo er så gudsjammerlig støgg at den ikke fortjener å bli kalt noe i det hele tatt. Ligger i en utkant gjør den også. _Det_ har den vel felles med de fleste norske byene. Forsåvidt. Utenom Trondheim, kanskje?

Eller var det noe jeg skrev for at ArneAnd var så opptatt av at Oslo var eneste norske byen? I større perspektiv er den ikke noe å skryte av. Det var visst poenget mitt i alle fall.

_Jeg_ syns Stavanger fortjener betegnelsen by. Vakker er den, kjempefin. Og nei, jeg er ikke derfra. Ikke en gang i nærheten. :-D

Tru'kke du kjenner Oslo annet enn fra TVen og ferieturer.

Oslo er da stygg som pokker. Det er ikke en by, den er på størrelse med en liten forstad i f.eks Sao Paulo. Syns det er på tide at oslofolk får litt perspektiv på tingene.

Som en eldre londoner sa til meg en gang: Oslo is a nice little town. Tar man vekk nice kan nok resten stemme.

Stavanger, _det_ er en nydelig by, det!

Logikken din er fantastisk. Oslo er for liten til å være by, men Stavanger, det er by. God bedring.

Gjest '!-o-!'

Logikken din er fantastisk. Oslo er for liten til å være by, men Stavanger, det er by. God bedring.

Det er du som påstår at Oslo er den eneste byen i Norge. Ingen grunn til å bli kjepphøy, Oslo er en liten mygg i verdenssammenheng. Pr norsk definisjon er også Bergen, Trondheim, Stavanger og liketil Ålesund, Bodø og Elverum byer. Jeg er enig med de som sier at Oslo er stygg.

Annonse

Det er du som påstår at Oslo er den eneste byen i Norge. Ingen grunn til å bli kjepphøy, Oslo er en liten mygg i verdenssammenheng. Pr norsk definisjon er også Bergen, Trondheim, Stavanger og liketil Ålesund, Bodø og Elverum byer. Jeg er enig med de som sier at Oslo er stygg.

Gjeeeeesp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...