Gå til innhold

Noen som er sammen med en utlending?

Anbefalte innlegg

Gjest Bente the jente

Hei!

Noen av dere som er/har vært sammen med en utlending? Da mener jeg ikke at han behøver å være fra langtvekkistan, men at han ikke er NORSK.

Hva slags erfaringer har dere?

Mener dere at det er best å være sammen med en fra deres eget land, i dette tilfelle en norsk?

Jeg bor i utlandet(Europa) og tror ikke sjansene er så store for at jeg kommer til å slå meg ned med en nordmann.

Er det mulig å bli lykkelig UTEN en nordmann ved sin side tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103426-noen-som-er-sammen-med-en-utlending/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

16

• Sør

7

• carma

7

• Ulv I Faarikaal

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hehe... Hvorfor skulle du ikke bli lykkelig uten en nordmann ved din side? Er norske menn så fantastisk uovervinnelige? :o)

Klart du kan bli lykkelig med en ikke-norsk! Jeg var sammen med en inder en gang. Ingen problemer med det.

Hva med nordlendiger? ;-)

(Bortsett fra språkproblemene da! *S*)

*klem*

Annonse

jeg er sammen med en fra Sri Lanka.Vi har vært sammen i 15 år og har en sønn.Og det går bra det.Man må jo oppdra dem for å få dem som man vil :-)

Min mann er også fra Sri Lanka. Vi har vært sammen i 13 år og har to gutter på 5 og nesten 4. Har lenge ønsket å komme i kontakt med noen med samme "nasjonalitets-sammensetning".

Dersom du ønsker å ta kontakt så kan du jo sende en mail til [email protected]

Hei,

15% av alle nordmenn som gifter seg, gifter seg med en person som kommer fra "utenfor Skandinavia"...

Det er nok viktigere å sjekke personligheten til kjæresten, fremfor passet.

Med vennlig hilsen

Veeel...jeg hadde nok oppfordret til litt ekstra varsomhet hvis datteren i huset kom dragende med en fundamentalistisk islamist.

(Hun er nok klok nok til å skygge unna, men hypotetisk, altså)

Veeel...jeg hadde nok oppfordret til litt ekstra varsomhet hvis datteren i huset kom dragende med en fundamentalistisk islamist.

En bør vel være ganske varsomme med fundamentalister av alle slag. Tror _jeg_ da. Om en da ikke lider av samme (p)syken selv.

Hei,

Jeg hadde oppfordret til varsomhet hvis h*n kom hjem med en fundamentalist, enten vedkommende var kristen, hindu eller muslim.

Med vennlig hilsen

Gjest pasa20

Tror ikke en som er fundamentalistisk muslim ville blitt sammen med en norsk jente uansett......

For mange kulturforskjeller...

Annonse

Gjest bebba

Det er fullt mulig å bli lykkelig uten en nordmann ved sin side. Det har du mange eksempler på, du har også mange tilfeller av ulykkelige nordmenn ved siden av hverandre. Har du slått deg ned i et annet land for godt kan du regne med å treffe en der. Hvis det høyeste ønske er å bosette deg i Norge kan det være komplisert og forskjeller er det alltid, til og med imellom Norge og Sverige.

Har vært svært lykkelig gift med min islending i over 12 år nå. Har aldri møtt noen annen jeg kunne tenkt meg å dele livet med.

Vi har bodd både på Island og i Norge, begge deler like problemfritt. Vi har begge mest lyst til å bo på Island, men av økonomiske årsaker bor vi likevel i Norge nå og kommer nok til å fortsette med det i mange år framover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...