Gå til innhold

Noen som er sammen med en utlending?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

16

• Sør

7

• carma

7

• Ulv I Faarikaal

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Eller en fundamentalistisk ateist *lol*

Hei,

Fundamentalisme har ingen mening når man snakker om ateisme. Enten tror man (og da er man teist) eller så mangler man tro, og da er man ateist.

Du kan ikke "mer" enn "mangle tro". Det er ikke noe å være "fundamentalistisk med".

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Fundamentalisme har ingen mening når man snakker om ateisme. Enten tror man (og da er man teist) eller så mangler man tro, og da er man ateist.

Du kan ikke "mer" enn "mangle tro". Det er ikke noe å være "fundamentalistisk med".

Med vennlig hilsen

En ateist kan være fanatisk, jo!

du er jo det til tider ;-D

Jeg hadde sex med en fra Irak en gang, men jeg trodde hun var svensk helt til jeg våknet opp og ante ugler i mosen.

Jeg var ikke lykkelig når jeg våknet, så dette går nok begge veier.

Fylla har nok skylla der SDD.

Svensker er ikke Normenn ;) sån til informasjon...

En ateist kan være fanatisk, jo!

du er jo det til tider ;-D

Hei,

Man kan "tro" i varierende grader, fra det moderate til det fanatiske.

Hvis man "mangler tro", så har man ingen "mulighet" til "å mangle tro" på en fanatisk måte. Mangler man tro, så mangler man tro. Ferdig.

Derimot kan man muligvis "tro at Gud ikke eksisterer" på en fanatisk måte, men det er noe helt annet.

Med vennlig hilsen

Hei,

Man kan "tro" i varierende grader, fra det moderate til det fanatiske.

Hvis man "mangler tro", så har man ingen "mulighet" til "å mangle tro" på en fanatisk måte. Mangler man tro, så mangler man tro. Ferdig.

Derimot kan man muligvis "tro at Gud ikke eksisterer" på en fanatisk måte, men det er noe helt annet.

Med vennlig hilsen

Se! nå er du fanatisk igjen *fniser*

Så forresten på en dokumentar om bestefaren din i dag :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har jeg noen gang påstått det?

Nei men jeg påstår det :-)

Vidar Kleppe var på NRK Alltid Nyheter i går og diskuterte kosegrisen på sykehuset med en professor i bl a etikk. Det var bare kjefting og roping i munnen på hverandre, en skuffelse fra begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...