Gå til innhold

Noen som er sammen med en utlending?

Anbefalte innlegg

Nei men jeg påstår det :-)

Vidar Kleppe var på NRK Alltid Nyheter i går og diskuterte kosegrisen på sykehuset med en professor i bl a etikk. Det var bare kjefting og roping i munnen på hverandre, en skuffelse fra begge.

Dokumenter din påstand.

Det høres snålt ut at en professor hyler og skriker! skjønner godt at du ble skuffet da ja :-p

Sjo hei

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

16

• Sør

7

• carma

7

• Ulv I Faarikaal

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

Dokumenter din påstand.

Det høres snålt ut at en professor hyler og skriker! skjønner godt at du ble skuffet da ja :-p

Sjo hei

Det er mer en tro, tro lar seg sjelden dokumentere, og jeg skal ikke ta doktorgraden på det.

De diskuterte i 10 min, og 7 av de gikk med til å overdøve hverandre. Sikkert en gammel venstreradikal professor som mener skriking og ekling er det beste forsvar/ angrep. Vidar er ikke noe bedre. Ingen av dem fikk fram noe særlig.

Det er mer en tro, tro lar seg sjelden dokumentere, og jeg skal ikke ta doktorgraden på det.

De diskuterte i 10 min, og 7 av de gikk med til å overdøve hverandre. Sikkert en gammel venstreradikal professor som mener skriking og ekling er det beste forsvar/ angrep. Vidar er ikke noe bedre. Ingen av dem fikk fram noe særlig.

Det var vel det som var poenget dems da :)

Du sa ikke at du trodde det, men at du påstod det ;)

Hehe... Hvorfor skulle du ikke bli lykkelig uten en nordmann ved din side? Er norske menn så fantastisk uovervinnelige? :o)

Klart du kan bli lykkelig med en ikke-norsk! Jeg var sammen med en inder en gang. Ingen problemer med det.

Det må jo nødvendigvis ha blitt et problem, ellers ville dere vært sammen enda?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det var vel det som var poenget dems da :)

Du sa ikke at du trodde det, men at du påstod det ;)

>>Du kan ikke være utlending.

En folkelig formulering, hvor tonefallet er viktig, og hvor trykket legges på ord.

Prøv å variere trykket på de ulike ordene og se om du får ulike betydninger/ antydniger.

Så har du noe å gjøre :-)

>>Du kan ikke være utlending.

En folkelig formulering, hvor tonefallet er viktig, og hvor trykket legges på ord.

Prøv å variere trykket på de ulike ordene og se om du får ulike betydninger/ antydniger.

Så har du noe å gjøre :-)

Jeg er ikke utlending nei, det har du helt rett i :)

Et partnerbrudd _trenger_ ikke være problematisk. Vi var lykkelige sammen når vi var sammen. Det at han ikke er norsk gjorde ingenting fra eller til.

Jeg mente ikke å si at dere gikk fra hverandre fordi han var utlending, bare påpeke at man sjelden går fra hverandre når alt er bra. Noe må det jo ha vært.

Jeg mente ikke å si at dere gikk fra hverandre fordi han var utlending, bare påpeke at man sjelden går fra hverandre når alt er bra. Noe må det jo ha vært.

Hun spør etter folk som er/har vært i forhold med ikke-norske, og om det er mulig å være lykkelig uten en nordmann ved sin side.

Jeg hadde et forhold med en inder, og var lykkelig. At han ikke var nordmann var ikke noen demper på lykken, så ja - det er fint mulig, mener jeg.

Forstod du det bedre nå, nick? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...