Gå til innhold

Noen som er sammen med en utlending?

Anbefalte innlegg

Hun spør etter folk som er/har vært i forhold med ikke-norske, og om det er mulig å være lykkelig uten en nordmann ved sin side.

Jeg hadde et forhold med en inder, og var lykkelig. At han ikke var nordmann var ikke noen demper på lykken, så ja - det er fint mulig, mener jeg.

Forstod du det bedre nå, nick? :)

Joda, men dere var så lykkelige at dere gikk fra hverandre? Selv jeg kan være lykkelig med "hvem som helst", bare jeg slipper å holde på i åresvis. Det er vel over tid at problemene dukker opp, og spesiellt når det gjelder forskjellige kulturer?

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

16

• Sør

7

• carma

7

• Ulv I Faarikaal

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Joda, men dere var så lykkelige at dere gikk fra hverandre? Selv jeg kan være lykkelig med "hvem som helst", bare jeg slipper å holde på i åresvis. Det er vel over tid at problemene dukker opp, og spesiellt når det gjelder forskjellige kulturer?

Mm...

Greit det :o)

Det er min erfaring ja.

Annonse

Bodde flere år utenomskjærs og dro med meg en ektemann hjem. En tysker! Vi holdt sammen i 10 år, fikk 2 yndige barn... men sannelig røyk ikke ekteskapet. Men selvfølgelig kunne jeg skilt meg fra en nordmann, også. Leser at det faktisk skjer *s*!

Det som seriøst har vært et minus med å gifte seg med en av annen nasjonalitet er språket. Hans familie og min familie har ikke hatt kontakt pga. språket. Ikke noe must egentlig, men hadde vært trivelig iblant. Den ene parten må nødvendigvis bosette seg vekk fra hjemland, venner, skikker, familie... Hjemlengselen til min x ble så stor at han gikk deprimert store deler av året. Ikke særlig oppbyggende for et ekteskap.

Personlig? Min neste blir en nordmann. Aller helst nabogutten!

Bodde flere år utenomskjærs og dro med meg en ektemann hjem. En tysker! Vi holdt sammen i 10 år, fikk 2 yndige barn... men sannelig røyk ikke ekteskapet. Men selvfølgelig kunne jeg skilt meg fra en nordmann, også. Leser at det faktisk skjer *s*!

Det som seriøst har vært et minus med å gifte seg med en av annen nasjonalitet er språket. Hans familie og min familie har ikke hatt kontakt pga. språket. Ikke noe must egentlig, men hadde vært trivelig iblant. Den ene parten må nødvendigvis bosette seg vekk fra hjemland, venner, skikker, familie... Hjemlengselen til min x ble så stor at han gikk deprimert store deler av året. Ikke særlig oppbyggende for et ekteskap.

Personlig? Min neste blir en nordmann. Aller helst nabogutten!

Jeg har omtrent samme erfaring som deg så hvis jeg skal finne meg en ny mann skal det være en nordmann.

Bare det å ikke kunne slå an en spøk er jo vanskelig og avfinne seg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...