Gå til innhold

Mål 2 kg i uka

Gjest viola

Anbefalte innlegg

Gjest viola

jente på 55 kg. Er bare 1,44 høy. Jeg vil gå ned 2 kg i uka. Er dette mulig?

Bør jeg utelukkende trene cardio? eller bør jeg legge inn noen styrke

er det mulig og gå ned 2 kg uka eller må jeg faste

Isåfall om jeg faster kan jeg da trene i tillegg

jeg SKAL ned 2 kg i uka helst vil jeg gjøre det på en rimelig sunn måte..men er det ikke mulig vil jeg faste

noen som vil gi meg et treningsprogram.

Skal en være mett etter et måltid. jeg spiser mine faste to knekkebrød og kjenner meg fortsatt sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gårikke

Det kan du bare glemme.

Sats på en halv til en kg pr uke. Går du ned mer i følge vekta er det meste vann.

Det samme gjelder faste. Du går ned en del kg ved å faste en uke men det er bare "juksekilo". Du går tilbake til vanlig vekt så fort du begynner å spise igjen. Å trene under faste har ingen hensikt og kan være farlig. Nei, det beste er å spise 4/5 små måltider pr dag og trene ved siden av for å øke forbrenninga. Ingenting går av seg selv. Du må jobbe litt for å få resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...