Gjest viola Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 jente på 55 kg. Er bare 1,44 høy. Jeg vil gå ned 2 kg i uka. Er dette mulig? Bør jeg utelukkende trene cardio? eller bør jeg legge inn noen styrke er det mulig og gå ned 2 kg uka eller må jeg faste Isåfall om jeg faster kan jeg da trene i tillegg jeg SKAL ned 2 kg i uka helst vil jeg gjøre det på en rimelig sunn måte..men er det ikke mulig vil jeg faste noen som vil gi meg et treningsprogram. Skal en være mett etter et måltid. jeg spiser mine faste to knekkebrød og kjenner meg fortsatt sulten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gårikke Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det kan du bare glemme. Sats på en halv til en kg pr uke. Går du ned mer i følge vekta er det meste vann. Det samme gjelder faste. Du går ned en del kg ved å faste en uke men det er bare "juksekilo". Du går tilbake til vanlig vekt så fort du begynner å spise igjen. Å trene under faste har ingen hensikt og kan være farlig. Nei, det beste er å spise 4/5 små måltider pr dag og trene ved siden av for å øke forbrenninga. Ingenting går av seg selv. Du må jobbe litt for å få resultater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.