vilma Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Noen som har gått der, eller som har barn som har gått der? Fortell davel...! Eldstemann skal begynne på musikklinja til høsten, og jeg er overmåte nyskjerrig på hva han har i vente. Vi får nok mer info etterhvert, men jeg er utålmodig... Skulle nesten tro det var jeg som skulle begynne. 0 Siter
Gjest venninna til Lise Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Heisann. Dersom datteren din spiller et brassinstrument, så kan hun bare begynne å glede seg villt. Jeg er nokså sikker på at Manger er det beste valget på folkehøgskole dersom man spiller et brassinstrument. Altså- Bare positive inntrykk 0 Siter
vilma Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Heisann. Dersom datteren din spiller et brassinstrument, så kan hun bare begynne å glede seg villt. Jeg er nokså sikker på at Manger er det beste valget på folkehøgskole dersom man spiller et brassinstrument. Altså- Bare positive inntrykk Takk for responsen! Det er sønnen min som skal dit, og han spiller slagverk. Men gleden blir nok ikke mindre av denn grunn. Jeg er rent missunnelig jeg....) 0 Siter
Gjest venninna til Lise Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Takk for responsen! Det er sønnen min som skal dit, og han spiller slagverk. Men gleden blir nok ikke mindre av denn grunn. Jeg er rent missunnelig jeg....) Tipper en slagverker vil storkose seg der også !!! Dessuten er det flotte konserter for dere foreldrene innimellom, så du kan bare begynne å glede deg du også :-) Du kommer sikkert til å bli kjempestolt :-)) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Takk for responsen! Det er sønnen min som skal dit, og han spiller slagverk. Men gleden blir nok ikke mindre av denn grunn. Jeg er rent missunnelig jeg....) Jeg bor et stykke unna, men kjenner mange som bor på Manger, de har vokst opp med folkehaugskolelever og har sett hvor mye de har kost seg der, så nå søker flere seg inn på folkehaugskolen der istedet for å komme seg litt vekk på en annen plass ;-) Har bare hørt positive ting om skolen, vet at det er bra miljø og gode lærere, skolen har et bra rykte, elevne er kjent for å være flinke, og de konsertene jeg har hørt har vært veldig bra! Det har vært variert musikk med en humoristisk gjeng, håper du får sjangsen til å besøke han og delta på en konsert:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.