Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått der, eller som har barn som har gått der?

Fortell davel...!

Eldstemann skal begynne på musikklinja til høsten, og jeg er overmåte nyskjerrig på hva han har i vente. Vi får nok mer info etterhvert, men jeg er utålmodig...

Skulle nesten tro det var jeg som skulle begynne.

Gjest venninna til Lise
Skrevet

Heisann. Dersom datteren din spiller et brassinstrument, så kan hun bare begynne å glede seg villt. Jeg er nokså sikker på at Manger er det beste valget på folkehøgskole dersom man spiller et brassinstrument.

Altså- Bare positive inntrykk

Skrevet

Heisann. Dersom datteren din spiller et brassinstrument, så kan hun bare begynne å glede seg villt. Jeg er nokså sikker på at Manger er det beste valget på folkehøgskole dersom man spiller et brassinstrument.

Altså- Bare positive inntrykk

Takk for responsen! Det er sønnen min som skal dit, og han spiller slagverk. Men gleden blir nok ikke mindre av denn grunn. Jeg er rent missunnelig jeg....:))

Gjest venninna til Lise
Skrevet

Takk for responsen! Det er sønnen min som skal dit, og han spiller slagverk. Men gleden blir nok ikke mindre av denn grunn. Jeg er rent missunnelig jeg....:))

Tipper en slagverker vil storkose seg der også !!!

Dessuten er det flotte konserter for dere foreldrene innimellom, så du kan bare begynne å glede deg du også :-)

Du kommer sikkert til å bli kjempestolt :-))

Angela1365380318
Skrevet

Jeg bor et stykke unna, men kjenner mange som bor på Manger, de har vokst opp med folkehaugskolelever og har sett hvor mye de har kost seg der, så nå søker flere seg inn på folkehaugskolen der istedet for å komme seg litt vekk på en annen plass ;-)

Har bare hørt positive ting om skolen, vet at det er bra miljø og gode lærere, skolen har et bra rykte, elevne er kjent for å være flinke, og de konsertene jeg har hørt har vært veldig bra!

Det har vært variert musikk med en humoristisk gjeng, håper du får sjangsen til å besøke han og delta på en konsert:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...