Gjest Daraan Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Har akkrat fått betegnelsen! Nå har dere sjansen! Stem i! Ps...om jeg er det...åffer gidder dere lese det jeg skriver? 0 Siter
nonamor Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 ??? Tydeligvis noe jeg har gått glipp av her!!! Jeg har ikke lagt merke til at du er slitsom....!?! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg kan ikke huske NOE av det du har skreve ti farta, jeg! Så MEG har du ikke plaget. Enda jeg har vært her i flere år. Ikke like intenst hele tiden riktignok. 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Du har ikke plaget meg hvertfall :-) Det er andre her inne jeg heller ville gitt betegnelsen til ja. Men så er det nok forskjell på folk i RL kontra DOL også da. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 ??? Tydeligvis noe jeg har gått glipp av her!!! Jeg har ikke lagt merke til at du er slitsom....!?! Se under. Jeg hadde ikke lest meg helt opp hit ennå da jeg skrev svar til Daraan. 0 Siter
nick Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 synes ikke du virker som det :S Jeg kjenner to som heter Preeti. De er det også. 0 Siter
nick Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Jeg kjenner to som heter Preeti. De er det også. Preeti altså, ikke slitsomme. 0 Siter
PREETI Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg kjenner to som heter Preeti. De er det også. bare til "informasjon" så heter jeg ikke kun preeti,preeti er mellomnavnet mitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.