Gå til innhold

Gode råd til å bli kvitt overflødig vann

Gjest Jente2o

Anbefalte innlegg

Gjest Jente2o

Jeg er en jente på 19 som har fått samlet opp mye vann i kroppen pga div overdoser o.l. Altså,dette dreier seg ikke om fett,jeg spiser og trener balansert.Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Waikiki

Pga diverse overdoser....?? Sa du overdoser..? Hm, trist.

Uansett, jeg la merke til ditt innlegg fordi jeg slev sliter med for mye vann i kroppen. Legger på meg nesten tre kilo hver mens-periode, og det er MYE. Du kan tenke deg hvor oppblåst jeg føler meg ;-) I tilleg får jeg fort vann i kroppen hvis jeg spiser mye saltholdig mat etc..Jeg, som deg, trener mye og er ikke overvektig.

Noe som har hjulpet meg tidligere er å ta utrensingskurer som går over ca to uker. Har hatt best effekt av Biodrain.

Ellers knasker jeg for tiden vanndrivende tabletter. Bruker noen fra helsekost som heter Optimal, men har dessverre ikke "optimal" effekt av dem. Håper andre her har gode råd til oss ;-)

Lykke til! Og du? Jeg håper du får hjelp for dem overdosene...hvis jeg forsto deg rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunn livsstil

Uansett, jeg la merke til ditt innlegg fordi jeg slev sliter med for mye vann i kroppen. Legger på meg nesten tre kilo hver mens-periode, og det er MYE. Du kan tenke deg hvor oppblåst jeg føler meg ;-) I tilleg får jeg fort vann i kroppen hvis jeg spiser mye saltholdig mat etc..Jeg, som deg, trener mye og er ikke overvektig.

Noe som har hjulpet meg tidligere er å ta utrensingskurer som går over ca to uker. Har hatt best effekt av Biodrain.

Ellers knasker jeg for tiden vanndrivende tabletter. Bruker noen fra helsekost som heter Optimal, men har dessverre ikke "optimal" effekt av dem. Håper andre her har gode råd til oss ;-)

Lykke til! Og du? Jeg håper du får hjelp for dem overdosene...hvis jeg forsto deg rett.

Med ondt skal ondt fordrives sies det..Det gjelder også vann i kroppen på sett og vis.."Med vann skal vann fordrives!" Drikk mest mulig vann, og vannet vil gradvis forsvinne. Høres rart ut,men er et faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ondt skal ondt fordrives sies det..Det gjelder også vann i kroppen på sett og vis.."Med vann skal vann fordrives!" Drikk mest mulig vann, og vannet vil gradvis forsvinne. Høres rart ut,men er et faktum.

Det er sant det, sunn livsstil. Salt og karbohydrater binder vann så dem er det lurt å redusere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Det der kjenenr også jeg ALT til. Har begynt med lymfedrenasje og det hjelper, men er jo svindyrt. Kr 450,- per. gang.

Ellers spis stangselleri, jordbær og druer. Det er naturlig vanndrivende. Drikke masse vann. Og prøv å gå en tur mist annenhver dag. ca. 30 - 45 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...