Gjest Marrika Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Er ei jente på 28 sm har lyst til å begynne med klatring, rett og slett fordi det utfordrer meg, fordi jeg liker måten kroppen trenes på samt at det er en form for tankevirksomhet også... Problemet er at jeg har høydeskrekk. Ikke etter at jeg er 20-30 meter opp i luften, men jeg får feks problemer på Prekestolen.... Blir det helt feil å begynne med løatring, da..eller kan det være med på å hjelpe meg å overvinne frykten..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Nei, jeg synes du skal prøve klatring. Lenge siden jeg har klatret nå, men jeg liker det. Og du er helt, helt trygg.Du er sikret skikkelig så det er helt ufarlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis du buldrer er du toppen tre-fire meter over bakken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Klatring i trygge omgivelser burde gjøre høydeskrekken din mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marrika Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis du buldrer er du toppen tre-fire meter over bakken... ...buldrer..? :-) Helt grønn Marrika 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 ...buldrer..? :-) Helt grønn Marrika 'Klatring' på store steiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 For det første: Hvis du ikke har problemer med 25 meter, men med Prekestolen, så er du rimelig trygg. Det er ikke så altfor mange ruter i klatrefeltene rundt omkring som er så mye høyere enn det. For det andre: Det finnes vel neppe noen bedre måte å overvinne en frykt på enn å konfrontere den. Jeg hadde selv moderat høydeskrekk da jeg begynte å klatre, og det hjalp bra på det. (Nå er det imidlertid mange år siden, så når jeg begynner igjen nå så kommer jeg nok til å slite litt :-) Lykke til :-) "..................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 ...buldrer..? :-) Helt grønn Marrika Buldring er klatring uten sikring i lav høyde innendørs. Morsomt, men ikke samme kicket som å klatre med selv og tau i høyden, da. Men brukbart, og meget god trim:-) Stikk innom et klatresenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.