Gå til innhold

Finnes det overhode noen tabletter som hjelper?

Gjest sunn livsstil

Anbefalte innlegg

Gjest sunn livsstil

Lurer på om det finnes noen på dette forumet som oppriktig mener at de har hatt god hjelp av tabletter med mål:ned i vekt?

Jeg snakker om alt fra fat-blockers til mincir og sucobloc, og alt annet det evt måtte finnes på markedet. Jeg er ikke interessert i reseptbelagte tabetter. Lurer bare.

Jobber i helsekost butikk (nettopp begynt) og er bare nysgjerrig, for jeg føler opptriktig talt at jeg lyver for kundene ved å si at slike tabletter virker? Selv har jeg aldri prøvd...men er skeptisk.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om flere her inne har slaktet CLA, så må jeg si at jeg var veldig fornøyd med dem i min mest aktive periode.

Målet var ikke først og fremst å gå ned i vekt, men å bedre balansen mellom fett og muskler. Vektnedgangen var et resultat av det igjen.

Det funker helt sikkert ikke for alle, men for meg gjorde det det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om flere her inne har slaktet CLA, så må jeg si at jeg var veldig fornøyd med dem i min mest aktive periode.

Målet var ikke først og fremst å gå ned i vekt, men å bedre balansen mellom fett og muskler. Vektnedgangen var et resultat av det igjen.

Det funker helt sikkert ikke for alle, men for meg gjorde det det :o)

CLA funker det men ikke CLA ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på de to?

CLA ekstra er noe som en kan få kjøpt på postordre som jeg ikke var fornøyd med, senere fikk jeg vite at de ikke inneholdt CLA i det hele tatt.

Den CLA jeg har vært fornøyd med har du heller ikke i butikken din for den er fra Nature's own. Virket fantastisk på muskelaturen ved at den strammet den opp. Fantastisk suplemang til en slankekur men ikke mange går ned i vekt med bare å bruke CLA. Best virkning hvis du tar det en halvtime før store måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...