Gjest sunn livsstil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Lurer på om det finnes noen på dette forumet som oppriktig mener at de har hatt god hjelp av tabletter med mål:ned i vekt? Jeg snakker om alt fra fat-blockers til mincir og sucobloc, og alt annet det evt måtte finnes på markedet. Jeg er ikke interessert i reseptbelagte tabetter. Lurer bare. Jobber i helsekost butikk (nettopp begynt) og er bare nysgjerrig, for jeg føler opptriktig talt at jeg lyver for kundene ved å si at slike tabletter virker? Selv har jeg aldri prøvd...men er skeptisk. Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Selv om flere her inne har slaktet CLA, så må jeg si at jeg var veldig fornøyd med dem i min mest aktive periode. Målet var ikke først og fremst å gå ned i vekt, men å bedre balansen mellom fett og muskler. Vektnedgangen var et resultat av det igjen. Det funker helt sikkert ikke for alle, men for meg gjorde det det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Selv om flere her inne har slaktet CLA, så må jeg si at jeg var veldig fornøyd med dem i min mest aktive periode. Målet var ikke først og fremst å gå ned i vekt, men å bedre balansen mellom fett og muskler. Vektnedgangen var et resultat av det igjen. Det funker helt sikkert ikke for alle, men for meg gjorde det det ) CLA funker det men ikke CLA ekstra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest millit Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 CLA funker det men ikke CLA ekstra Hva er forskjellen på de to? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hva er forskjellen på de to? CLA ekstra er noe som en kan få kjøpt på postordre som jeg ikke var fornøyd med, senere fikk jeg vite at de ikke inneholdt CLA i det hele tatt. Den CLA jeg har vært fornøyd med har du heller ikke i butikken din for den er fra Nature's own. Virket fantastisk på muskelaturen ved at den strammet den opp. Fantastisk suplemang til en slankekur men ikke mange går ned i vekt med bare å bruke CLA. Best virkning hvis du tar det en halvtime før store måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.